تعطیلی در ایام عید نخواهیم داشت. همه پای کار هستیم. ما در دفاتر و مردم درخانه‌هایشان کار را پیش خواهیم برد. بنابراین در ایام تعطیلات نوروز هم ما به طور منظم جلسات ستاد ملی کرونا را خواهیم داشت و همه ما آماده هستیم و فعال خواهیم بود.

روحانی:مسافران از فردا در خروجی شهرها کنترل می‌شوند/سفر نروید

رئیس‌جمهور با تاکید براینکه «در خانه بمانیم» شعار امسال ما باشد، گفت: تعطیلی در ایام عید نخواهیم داشت و همه پای کار هستیم

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: آنچه که در این جلسه از آمار و ارقام گفته شده به طور کلی امیدوار کننده است ولی  بازهم براساس توصیه های وزارت بهداشت و درمان  خدمت مردم عزیز  توصیه می کنم که در خانه بمانند که به عنوان شعار امسال باشد و خداوند در اجرای این دستور بهداشتی برای زندگی ما در آغاز سال جدید انشاالله خیر و برکت و رحمت را قرار دهد.

وی گفت: امیدوارم آنچه که از عبور پیک بیماری در این جلسه از سوی وزیر بهداشت گفته شد انشاالله موجب این شود که با تلاش همگانی از این چالش با سربلندی عبور کنیم.

اهم اظهارات رئیس دولت دوازدهم را به نقل از تسنیم، مهر و ایسنا بخوانید؛

* بار دیگر در این جا از مقام معظم رهبری لطف کردند که قرارگاه ستاد مقابله با کرونا در نیروهای مسلح را تشکیل دادند تشکر می‌کنم و هم از نیروهای مسلح که همواره در همه سختی‌ها در صف مقدم بودند و تلاش و کوشش کردند و در این حادثه نیز وارد صحنه شوند و بخشی از تخت‌های بیمارستانی خود را برای مقابله با کرونا به خط کرده‌اند و همچنین از فرماندهان عزیز نیروهای مسلح که این امکانات را ساماندهی کرده‌اند تشکر کنم. 

*همچنین از نیروی انتظامی که به شکل فعال و در حالی که گاهی اوقات لوازم حفاظتی و بهداشتی را در اختیار ندارد ولی به شکل فعال در حال انجام وظایف خود است تشکر کنم.

*توصیه ما به مردم این است تا حد امکان از خانه خارج نشوند و همچنین تا حد امکان به سفر نروند و اگر هم ضرورتی دارد که سفر کنند نیز تمامی اصول و پروتکل‌های بهداشتی را مورد نظر قرار دهند.

*تعطیلی در ایام عید نخواهیم داشت. همه پای کار هستیم. ما در دفاتر و مردم درخانه‌هایشان کار را پیش خواهیم برد. بنابراین در ایام تعطیلات نوروز هم ما به طور منظم جلسات ستاد ملی کرونا را خواهیم داشت و همه ما آماده هستیم و فعال خواهیم بود.

* به مردم توصیه می‌کنیم از خانه خارج نشوند و به سفر نروند. وزارت بهداشت و وزارت کشور در طرح مشترک از فردا در خروجی جاده های اعلام شده حاضر خواهند شد و افراد را از نظر تب بررسی می کنند. از مردم می‌خواهیم ما را همراهی کنند.

* اگر موردی را تشخیص دادند که یک نفر باید از جامعه جدا بشود، دیگر نمی‌گذارند ادامه مسیر بدهند و خودرو را برمی‌گردانند.

  • نویسنده :
  • منبع :