19 دی: مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: بنادر غرب هرمزگان در پی شرایط نامساعد جوی تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه دوم فروردین ماه تعطیل شد.
مرتضی سالاری با یادآوری این‌‌که تردد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین به مقصد کیش ممنوع است، اظهار کرد: مسافران نوروزی که از بنادر غرب استان قصد سفر به جزیره کیش دارند، از حضور در اسکله‌های مسیر یادشده خودداری کنند.
وی افزود:‌ به‌دلیل شرایط نامساعد جوی تردد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت های حامل خودرو و سرنشین تا ساعت 24 پنجشنبه دوم فروردین در سواحل و بنادر غرب هرمزگان ممنوع است.
وی ادامه داد: مسافران این مسیر دریایی برای اطلاع از تردد شناورها می‌توانند با تلفن گویا 0764577 تماس گرفته یا به سامانه پیامکی 50004001983692 پیام ارسال کنند.
سالاری توصیه کرد: تمامی مسافران و گردشگران نوروزی از سفر دریایی با شناورهای غیرمجاز در شرایط نامساعد جوی خودداری کرده و سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند. گردشگران و مسافران نوروزی در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان (1550) تماس بگیرند.

  • نویسنده :
  • منبع :