19 دی: کاترین الیزابت میدلتون شاهزاه ولز و همسر ویلیام ولیعهد انگلستان جمعه در پیامی ویدئویی اعلام کرد که به سرطان مبتلا شده است.
به گزارش روزنامه دیلی میل، همسر ویلیام پسر ارشد چارلز پادشاه انگلستان در ماه ژانویه به مدت ۲ هفته در بیمارستان بستری شده بود.
دفتر میدلتون پیشتر در بیانیه‌ای که در رابطه با بستری شدن همسر ۴۲ ساله ولیعهد انگلستان منتشر کرده بود با اشاره به اینکه بستری شدن وی هیچ ارتباطی با بیماری سرطان ندارد، خبر از انجام یک عمل جراحی موفق بر روی وی داده بود.
به نوشته روزنامه دیلی میل، همسر ولیعهد انگلستان در هفته‌های اخیر در انظار عمومی ظاهر نشده و همین موضوع سبب شده است تا شایعات زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درباره وی منتشر شود.
این در حالی است که چارلز پادشاه انگلستان نیز در ماه فوریه اعلام کرد که به بیماری سرطان مبتلا شده اما تاکنون اطلاعی درباره نوع سرطان وی منتشر نشده است.
میدلتون چند ماه پیش برای عمل جراحی در ناحیه شکم به بیمارستان منتقل شد و از آن زمان کسی وی را ندیده است. هفته پیش کاخ سلطنتی کنزینگتون به مناسبت روز مادر، تصویری از او را به همراه فرزندانش منتشر کرد که بعدا مشخص شد، دستکاری شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :