19 دی: دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از آغاز تحقیقات برای شناسایی عامل یا عوامل قتل یک روحانی در این شهرستان خبر داد.
مهدی محمدی شامگاه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای گفت: صبح شنبه به محض کشف جسد معاون حوزه علمیه ماهشهر در محل روبروی شهرک شهید رجایی این شهرستان بازپرس این دادسرا در محل حاضر و موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در همان ساعات اولیه همراه با بررسی صحنه، دستورات قضائی لازم نیز صادر و تحقیقات اولیه آغاز شد.
محمدی با بیان اینکه در صورت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این قتل، اطلاع رسانی خواهد شد از رسانه‌ها خواست تا برای کمک به کشف حقیقت، از هرگونه گمانه‌زنی خودداری کنند.

حجت الاسلام حمزه اکرمی از اساتید حوزه علمیه ماهشهر که در تاکسی اینترنتی اسنپ فعالیت می‌کرد، بامداد روز شنبه چهارم فروردین به قتل رسید.

جسد مقتول بر روی پل شهید رجایی (زنجیر) پیدا شده و خودرو و تلفن همراه وی نیز توسط قاتل به سرقت رفته است.

مرحوم حدود ۱۵ سال در حوزه علمیه مشغول به تدریس و فعالیت بود.

در همین رابطه، مدیر حوزه علمیه خوزستان در پیامی درگذشت حجت الاسلام «حمزه اکرمی» استاد حوزه علمیه ماهشهر را تسلیت گفت و خواستار پیگیری این موضوع از سوی مسؤولان امر شد.

حجت الاسلام سید محمدعلی بلادیان در پی درگذشت حجت الاسلام اکرمی پیام تسلیت را صادر کرد و خواستار پیگیری این حادثه مولمه و اطلاع رسانی مسؤولان ذیربط شد.

در این پیام آمده است: خبر اسفبار ضایعه از دست دادن روحانی خدوم مبلغ و استاد حوزه علمیه ماهشهر که در حادثه‌ای مشکوک به قتل رسید سبب تأثر خاطر همه دلدادگان و محبین اهل بیت علیهم السلام شد.

در این پیام بیان شده است: ضمن تسلیت ارتحال ایشان به خانواده و جمیع دوستان و آشنایان ایشان و آرزوی صبر و اجر برای ایشان و رحمت و مغفرت الهی برای آن مرحوم، پیگیری سریع و دقیق حادثه و اطلاع رسانی را از همه مسئولان خواستارم.


  • نویسنده :
  • منبع :