فرمانده کل انتظامی کشور گفت: جاده های کشور در نوروز تاکنون ۴۶۹ قربانی گرفته یعنی روزانه ۴۲ نفر جان باخته اند. مردم بیش از پیش به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند.
سردار احمدرضا رادان در یک بخش خبری اظهارکرد: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون بیش از ۲۵۸ میلیون تردد بین استانی داشتیم، بدین معنی که روزانه ۲۲ میلیون تردد به ثبت رسیده است.
فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: متاسفانه در برخی از جاده ها که هشدارهای هواشناسی نیز صادر شده شاهد حجم سنگین شدآمدی هستیم، نظیر جاده تهران-شمال که هر دو مسیر پرحجم هستند و پلیس به این نتیجه رسید از ساعت ۱۴و۳۰ دقیقه مسیر جنوب به شمال یکطرفه شود.
وی خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز تا امروز (از ۲۴ اسفندماه تا ۶ فروردین)  متاسفانه ۴۶۹ نفر جان باخته اند و ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیز از هموطنان مصدوم شدند.
رادان اضافه کرد: از مردم درخواست می کنیم ضمن توجه به هشدارهای هواشناسی برای مدیریت سفرشان، در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیش از پیش توجه داشته باشند تا خدایی نکرده برای خود و دیگران مشکلی ایجاد نکنند.
به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به این که از ابتدای طرح نوروزی روزانه شاهد جان باختن ۴۲ نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی بوده‌ایم، گفت: پلیس علیرغم میل باطنی بیش از ۲۵ هزار خودرو را که رانندگان آنها مرتکب رفتار پرخطر شده بودند، متوقف و روانه پارکینگ کرد تا جانشان را حفظ کند.  

  • نویسنده :
  • منبع :