19 دی آنلاین: ویدئویی از آرینا، دختر هفت ساله نکونام، قلب میلیون‌ها هوادار استقلال را چنگ زد و بدل به مهمترین تصویر مسابقه مس در ورزشگاه آزادی شد.
در این ویدئو آرینان در حال قدم زدن روی سکوها و ذکر گفتن و دعا خواندن، برای پیروزی تیم پدرش در مقابل مس رفسنجان است.
به گزارش ورزش سه، او هماهنگ با برادرش آریان (یازده ساله) با گرمکن و شلوار آبی رنگ آدیداس و موهای بافته، در ورزشگاه آزادی حاضر شده و مثل مسابقات قبلی برای موفقیت پدر دعا می‌کند. ویدئویی از آریان هم در تلگرام ورزش سه منتشر شده بود که او را در حالتی پر از اضطراب و در حال راه رفتن روی سکوهای آزادی نشان می‌داد؛ در شرایطی که او در نیمه دوم یک‌بند در محوطه‌ای که به هواداران استقلال اختصاص داده شده بود از چپ به راست قدم می‌زد و معلوم بود از شدت استرس و اضطراب، نای تماشا کردن بازی را ندارد.
بامزه‌ترین قسمت این ویدئوها جایی است که آرینا در حین ذکر گفتن، متوجه فیلمبرداری خبرنگاران می‌شود و به سمت آنها چشمکی می‌زند. لحظه‌ای پر از شیطنت و نمک کودکی که بسیار به پدر وابسته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای نکو هم آریان و آرینا مهمترین اولویت‌های زندگی هستند و اگر آنها را به استادیوم نیاورد، در پایان هر مسابقه اولین تماس تلفنی برای صحبت با آنهاست.
این تصاویر در ورزشگاه آزادی است که با لنز تله از آریان، آرینا و برادر جواد نکونام گرفته است. جمع خانوادگی صمیمی نکونام‌ها که برای موفقیت معروف‌ترین چهره فامیل، انرژی مثبت خود را پیش از هر مسابقه، برای او توشه می‌کنند.
این بار بخت با آنها یار نبود و استقلال با نمایشی تهاجمی موفق نشد با پیروزی از زمین بیرون بیاید، ولی شاید این جمع خانوادگی در پایان فصل جشن خاصی برگزار کنند که پاداش حرص و جوش و ذکر گفتن‌های این روزهاست.




  • نویسنده :
  • منبع :