۱۹ دی آنلاین: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم از افتتاح چند مرحله ای حدود 4 هزار واحد نهضت ملی مسکن در سال جاری در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد 260 واحد سوم خرداد ماه و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر تحویل متقاضیان می شوند.
محمد اطهری روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قم تصریح کرد: در حال حاضر یک‌هزار و ۳۴۰ واحد در سایت ۱۷ هکتاری و هزار و 792 واحد نیز در سایت ۲۲ هکتاری پردیسان به‌صورت آپارتمانی توسط بنیاد مسکن قم در دست احداث است.
وی ادامه داد: همچنین چهار هزار واحد یک‌طبقه حیاط‌دار در سایت ۴۵۰ هکتاری طایقان و 410 واحد در شهرهای زیر 100 هزار نفر استان نیز توسط بنیاد مسکن در دست آماده‌سازی و احداث است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم با بیان این که در سال گذشته، 532 واحد به متقاضیان نهضت ملی مسکن تحویل داده شد، از آماده بهره برداری بودن حدود 300 واحد دیگر طی بهار امسال خبر داد.
اطهری با اشاره به برنامه تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن قم در سال جاری یادآور شد: در سال 1403 در مجموع حدود 4 هزار واحد نهضت ملی مسکن افتتاح می شود که این افتتاح ها به صورت مرحله ای خواهد بود که مرحله اول 260 واحد، سوم خردادماه و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: همچنین 1500 واحد در شهریورماه و همزمان با هفته دولت، 330 واحد در آبان ماه و همزمان با ولادت حضرت زینب(س) و 1610 واحد در بهمن ماه و مصادف با دهه فجر افتتاح می شوند.
  • نویسنده :
  • منبع :