19 دی آنلاین: یک مسئول فلسطینی امروز یکشنبه با ارایه جزئیات بیشتری از جنایت‌ ارتش رژیم صهیونیستی در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه اعلام کرد که با کشف پیکر شمار دیگری از شهدا در یک گور دسته جمعی، شمار کل پیکرهای کشف شده در این شهر بعد از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از آن به بیش ۱۵۰ پیکر رسید.
به گزارش شبکه الجزیره، سخنگوی سازمان دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که در مجتمع پزشکی ناصر واقع در خان‌یونس پیکر ۵۰ شهید جدید در یک گورستان دسته جمعی یافت شد.
وی گفت که بعد از خروج نیروهای اشغالگر از خان‌یونس، پیکر بیش از ۱۵۰ شهید یافت شد و تقریبا ۵۰۰ نفر دیگر در جرگه مفقودان هستند.
سخنگوی سازمان دفاع شهری نوار غزه خاطرنشان کرد: بسیاری از اهالی منطقه ناپدید شده اند و نمی‌دانیم که آن‌ها بازداشت شده یا دفن شده‌اند.
وی افزود: بعد از خروج اشغالگران از برخی مناطق غزه، ۲ هزار شهروند فلسطینی ناپدید شده اند. ارتش اسرائیل به فلسطینی‌ها می‌گوید که شما در امنیت هستید ‌و به شما آسیبی نمی‌رسد و سپس چند دقیقه بعد به طور مستقیم آن‌ها را به قتل می رساند.
این مسئول فلسطینی همچنین گفت که بیشتر شهدای گورستان‌های جمعی و بیمارستان‌ها زنان و کودکان هستند.
وزارت بهداشت فلسطین ظهر روز گذشته (شنبه) در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر و شمار زخمی ها نیز به ۷۶ هزار و ۹۰۱ نفر رسیده است.

  • نویسنده :
  • منبع :