۱۹ دی آنلاین: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از واگذاری سهام باشگاه استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس انتقاد کرد.
ابراهیم رضایی در جلسه روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری با انتقاد از واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، گفت: اخیراً یکی از دو باشگاه متمول فوتبال پایتخت به هلدینگ خلیج فارس واگذار شده و در حقیقت این هلدینگ اسپانسر این باشگاه شده است در حالی که اکثر فعالیت‌ها و استقرار این هلدینگ در استان بوشهر است و این بی عدالتی است که در شرایطی که هزینه‌ها و مشکلات محیط زیستی فعالیت آن نصیب مردم استان بوشهر می‌شود اما پول و سود آن برای دیگران باشد؛ این ظلمی آشکار است.
وی ادامه داد: در شرایطی که مدارس و بیمارستان های استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و باشگاه‌های ورزشی ما از حداقل امکانات برخوردار نیستند نباید سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است از جیب مردم ما برداشته شود و خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود.
این نماینده مجلس در پایان گفت: از رئیس جمهور و مسئولان مربوطه تقاضا داریم جلوی این کار را بگیرند چراکه کار هلدینگ خلیج فارس کاملاً غیرقانونی است.
  • نویسنده :
  • منبع :