19 دی آنلاین: رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: تمامی نقل و انتقالات امتیاز‌های نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک ممنوع بوده است و با متخلفان برخورد می‌شود.
کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در طی یک سال گذشته هیچ خریدوفروش امتیاز نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک صورت نمی‌گرفت گفت: با توجه به آنکه خریدوفروش امتیازهای نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف و شهرهای جدید غیر قانونی است بنابراین هیچ خریدوفروش نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک نباید ثبت شود و درصورت مشاهده این خریدوفروش با آنها برخورد قانونی می‌شود.
وی اظهار کرد: تا به امروز خریدوفروش امتیازهای نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک ثبت نشده است و اگر در این بخش شاهد باشیم که خریدوفروش امتیازها ثبت شود با مشاوران املاک متخلف در این حوزه برخورد جدی خواهد شد.
گودرزی یادآور شد: همواره  اعلام کرده ایم که اگر متقاضی قصد انصراف از پروژه های نهضت ملی مسکن را داشته باشند باید به دولت بازگردانده شود و امکان واگذاری و یا انتقال آن به افراد دیگر امکان پذیر نیست.
او گفت: نباید تجربه مسکن مهر در پروژه های نهضت ملی مسکن تکرار شود و اگر متقاضی امکان تکمیل مبالغ و یا آورده های خود را نداشته باشد دولت با انصراف او موافقت و تمامی امتیازها به خود دولت بازگردانده می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :