19 دی آنلاین: جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور گفت: طبق شیوه‌نامه‌های پدافند غیرعامل ۳۰ درصد نانوایی‌ها در هر استان باید دوگانه سوز باشد.
سردار محسن ساسانی روز سه‌شنبه در نشست پدافند غیرعامل سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: برای شهرهای بزرگ نانوایی سیار برای فعالیت در شرایط اضطراری پیش بینی شود.
وی ادامه داد: توجیه و توضیح متقابل درباره سیاست‌ها و ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل از راهبردهای مهم در تقویت آمادگی کشور در دستور کار قرار دارد و با اهتمام در دست پیگیری است.
به گفته جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل، فرمانده مقابله با شرایط اضطراری و بحران و فرماندهی عملیات در استان‌ها، استانداران هستند و تلاش‌ها و اقدام‌های انجام شده در سمنان در راستای توجه به پدافند غیرعامل مطلوب است.
سردار ساسانی اظهار کرد: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش از ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.
جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه پیش‌بینی و پیشگیری، ۲ اصل مهم در حوزه پدافند غیرعامل است، گفت: با قاطعیت می‌گویم امروز هیچ عملیات نظامی قادر نیست در کشور لحظه‌ای سامانه سوخت‌رسانی را قطع کند اما موضوع حملات رایانکی از مواردی است‌ که باید از لحاظ پدافند غیرعامل بیش از پیش مورد توجه باشد.

  • نویسنده :
  • منبع :