19 دی آنلاین: معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: طبق ارزیابی‌های پیش از سفر استانی رئیس جمهور به مازندران برکناری ۱۰ مدیر ناکارآمد این استان پیشنهاد داده شده است.

محسن منصوری در جلسه شورای اداری مازندران با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: ارزیابی عملکرد مدیران یکی از برنامه‌های مد نظر است که ما در سفرهای استانی پیش از سفر و حین سفر انجام می‌دهیم.

وی افزود: با بررسی‌هایی که از مسیرهای مختلف توسط دستگاه‌های اجرایی، حوزه‌های نظارتی ریاست جمهوری و مشورت با استاندار انجام شد، پیشنهاد ما به رئیس‌جمهور این است که دست‌کم ۱۰ نفر از مدیران استانی جای خودشان را به مدیران تازه‌نفس بدهند تا بتوانیم برای حوزه‌های اجرایی این استان گام بلندی در مسیر خدمت به مردم برداریم. 

معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به مازندران ۱۱۷ مصوبه را با اعتبار بیش از ۱۵۷ هزار میلیارد ریال پیشنهاد دادیم که امیدواریم با ورود این اعتبارات به مازندران، اتفاقات خوبی را در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی شاهد باشیم. 

منصوری تصریح کرد: مساله مولدسازی با توجه به ارزش زمین‌های این منطقه باید نقطه قوت مازندران باشد. 

وی به تکمیل عملیات اجرایی بیمارستان تنکابن نیز اشاره کرد و افزود: با تکمیل بیمارستان تنکابن که در مرحله تجهیز است در استان مازندران بیش از هزار تخت بیمارستانی به بهره برداری می‌رسد.

  • نویسنده :
  • منبع :