19 دی آنلاین: محدودیت‌های ترافیکی در شهر قم همزمان با تشییع پیکرهای مطهر آیت الله رییسی رییس جمهور مردمی و همراهان وی اعلام شد.
سرهنگ غلامرضا صدفی گفت با توجه به تشییع شهدای خدمت که عصر امروز در شهر مقدس قم انجام می‌شود محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی افزود: بلوار پیامبر اعظم (ص) از محدوده بلوار سمیه به سمت مسجد مقدس جمکران و مسیر برگشت به صورت کامل مسدود و تردد هرگونه وسیله نقلیه اعم از خودرویی و موتوری ممنوع است. همچنین ورودی‌های منتهی به بلوار پیامبر اعظم از سمت زیرگذرهای کبیری و آیت الله حکیم و بلوار بسیج مسدود است.

به گفته صدفی، مسجد مقدس جمکران محدوده درب شماره ۲ از دوربرگردان مترو تا دوربرگردان بانک ملت به طور کامل مسدود و توقف هرگونه وسیله نقلیه در این محدود ممنوع و در صورت توقف توسط جرثقیل منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راهور قم به شهروندان توصیه کرد: با توجه به حجم ورود زائران و مهمانان به شهر مقدس قم و ظرفیت محدود پارکینگ‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران جهت کمک به روانی ترافیک و جلوگیری از قرار گرفتن در راه بندان و گره‌های ترافیکی و اختصاص ظرفیت پارکینگ‌ها به زائران و مهمانان از تردد با وسیله نقلیه شخصی به خصوص در محدوده بلوار پیامبر اعظم جدا خودداری نموده و حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی و ناوگان اتوبوسرانی استفاده نمایند.


  • نویسنده :
  • منبع :