19 دی آنلاین: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در بازشماری مجدد انتخابات هیات رییسه مجلس، رای نوری قزلجه از ناظران هیات رئیسه مجلس، ۴۱ رأی کاهش یافت.
حجت الاسلام علی رضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر بازشماری آراء رئیس و اعضای هیأت رئیسه کار بازشماری انجام شد.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در بازشماری انجام شده رأی رئیس مجلس تغییری نکرد اما تعداد آرائ نواب رئیس در بازشماری کاهش یافت.
وی افزود: در بازشماری آراء نظار هم آراء غلام رضا نوری که در شمارش آراء ۱۳۰ رأی کسب کرده بود آراءش به ۸۹ رأی کاهش یافت و آراء نظار دیگر یعنی بنده و سید جلیل میرمحمدی در بازشماری آراء آراءمان یکی دو رأی کاهش یافت.
سلیمی خاطرنشان کرد: البته این بازشماری نه تغییری در ترکیب نظار هیأت رئیسه ایجاد کرد و نه تغییری در ترتیب نظار هیأت رئیسه و فقط رأی نظار کاهش یافت.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: اشتباه صورت گرفته در شمارش آراء در زمان تجمیع آراء به هنگام شمارش صورت گرفته و به خاطر اینکه در جمع بندی نهایی یک سری آراء دو بار در جمع بندی نهایی حساب شده اشتباه در شمارش آراء صورت گرفته است.

  • نویسنده :
  • منبع :