19 دی آنلاین: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۶ عضو بزرگترین باند سرقت محموله های ترانزیتی دستگیر شدند و ۲۵ تن پسته صادراتی نیز به همراه آنها کشف شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار ناصر فرشید روز پنجشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی مشترک با اداره اطلاعات و تلاش های شبانه روزی، اعضای یک باند سرقت های بین راهی محموله های بزرگ ترانزیتی را شناسایی و آنان را تا زمان دستیابی به اسناد و شواهد لازم تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.
وی افزود: در نهایت ماموران پلیس آگاهی با رد زنی های تخصصی، مخفیگاه اعضای این باند در محدوده یکی از مناطق حومه شهر کرمان را شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از مخفیگاه آنان ۶ متهم را دستگیر و تاکنون ۲۵ تن پسته صادراتی و در حال ترانزیت را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توقیف یک کامیونت بیان کرد: این متهمان که می توان گفت اعضای بزرگترین باند سرقت محموله های ترانزیتی در سطح استان هستند و سرقت های خود را در لباس مامور انجام می دادند در ادامه به پلیس آگاهی منتقل و از آنان بازجویی می شود تا سایر افراد مرتبط با آنان و دیگر محموله هایی که احتمال دارد از سوی آن ها سرقت شده باشد کشف شوند.

  • نویسنده :
  • منبع :