19 دی آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری پویش «عهد با ابراهیم» خبر داد.
عبدالرحیم افروغ اظهار داشت: در ادامه این پویش، مردم با مراجعه به ایستگاه‌های تعیین شده و زدن انگشت خود بر تصویر دست رئیس جمهور با آرمان شهید جمهور عهد می‌بندند و این حرکت موجب غیرت مردم گردیده و در راستای حضور حداکثری مردم پای صندوق رای تاثیرگذار خواهد بود.
به گزارش حوزه، وی امروز پنج شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان از برگزاری پویش «عهد با ابراهیم» خبر داد و اظهار داشت: در این پویش تمثال مبارک شهید رئیسی که دستشان بالاست را چاپ نموده و در قالب ۱۰ گروه ۳ نفره مستقر در ایستگاه‌های ثابت یا سیار در مراکز پرتردد و محافل مختلف شهر به مدت دو هفته عملیاتی می‌نماییم.
وی افزود: در ادامه این پویش، مردم با مراجعه به ایستگاه‌های تعیین شده و زدن انگشت خود بر تصویر دست رئیس جمهور با آرمان شهید جمهور عهد می‌بندند و این حرکت موجب غیرت مردم گردیده و در راستای حضور حداکثری مردم پای صندوق رای تاثیرگذار خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ابراز کرد: فضای امید و با نشاطی که از مسیر خدمات دولت سیزدهم اتفاق افتاده و اثرگذار بوده، می‌بایست تداوم پیدا کند و دستاورد‌های دولت به خوبی برای مردم تبیین شود.
افروغ برگزاری نشست با اهالی رسانه با هدف تبیین دستاورد‌های دولت سیزدهم و همچنین تشریح سیاست‌ها و فرایند انتخابات را یکی از ضرورت‌های دوره فعلی دانست.
اکبر پورات معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این جلسه اظهار کرد: شهید رئیسی مانند شهید رجایی مردمی و مثل سردار سلیمانی جهادی بود، او مظلوم واقع شد که امیدواریم راه شهید جمهور ادامه پیدا کند.
وی ادامه داد: از همه ظرفیت‌های استان جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده می‌شود.
  • نویسنده :
  • منبع :