19 دی آنلاین: وزیر صمت گفت: به زودی به شرایط پایدارتری در زمینه ارائه خودرو‌های برقی خواهیم رسید، حدود سه هزار دستگاه شارژر در حال ساخت است که به زودی در سراسر کشور نصب می‌شود.
عباس علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما، در خصوص آخرین وضعیت خودرو‌های وارداتی گفت: واردات خودرو روندی است که در کشور آغاز شده و ما نیز آن را متوقف نخواهیم کرد؛ هم اکنون حدود سه هزار دستگاه شارژر در حال ساخت است که به زودی در سراسر کشور نصب می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: به مردم توصیه می‌کنم که عجله نکنند و اطمینان داشته باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت و می‌توانند در شرایط بهتری خرید خود را انجام دهند.
وزیر صمت با بیان اینکه در زمینه خودرو‌های برقی به شتاب خوبی رسیدیم، افزود: اهمیت این خودرو‌ها به این علت است که هم نیاز مردم را برطرف و هم مشکل کشور در آلودگی محیط زیست را کمتر می‌کنند.
علی آبادی با اشاره به تولید خودرو، اظهار کرد: میزان تولید خودرو در تیر به حدود ۶ هزار دستگاه در روز نزدیک می‌شود و واردات نیز همچنان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: میزان تولید خودرو تا پایان امسال به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه می‌رسد که رکورد مطلوب و قابل قبولی است.
وزیر صمت با اشاره به خودروهای دپو شده، افزود: خودروهای دپو شده در انبارها نداریم و در حقیقت آنچه وجود دارد خودروهای ناقص است که در حال تکمیل آنها هستیم.




  • نویسنده :
  • منبع :