۱۹ دی آنلاین: فرماندار چالوس گفت: پیکر دومین مفقودی سیل جاده چالوس که پسر بچه ۱۰ ساله است، با تلاش هلال احمر و نیروهای امداد و نجات در محدوده رستوران دربند جاده کندوان پیدا شد.
محمد شریفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیکر این پسر بچه مفقودی حوالی ساعت ۹ صبح امروز که در کنار آلاچیق رستوران دربند زیر گل و لای مدفون شده بود، با همکاری سگ های زنده یاب و همراهی امدادگران و دیگر اعضای ستاد مدیریت بحران پیدا شد.
وی اضافه کرد: پیشتر پیکر یکی از مفقودان که خانم ٢٢ ساله بود، با تلاش تیم های جست و جو و نجات پیدا شده بود.
این مسوول اظهار کرد: دست کم پنج گروه امداد و نجات از زمان واقعه سیل در حال عملیات جست و جو برای یافتن افراد مفقود شده هستند و تلاش ها برای یافتن بانوی ۴۶ ساله ادامه دارد.
گفتنی است؛ ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ بارش‌های رگباری در ارتفاعات چالوس منجر به طغیانی شدن رودخانه چالوس و وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد که این سیل خساراتی را نیز به دنبال داشت.
طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده پس از این سیل در منطقه دزدبن جاده چالوس و محدوده رستوران دربند چند خودرو گرفتار سیلاب شدند و جریان شدید آب دست‌کم ۱۰ دستگاه خودرو را طعمه خود کرد.
در این سیل علاوه بر خسارت به زیرساخت‌ها و برخی واحدهای تجاری حاشیه جاده، چهار نفر مصدوم و سه نفر مفقود شدند. همزمان با تلاش تیم‌های امدادی برای پاکسازی جاده و بازگشایی مسیر رودخانه، جست‌وجو برای مفقودان حادثه نیز توسط نیروهای امدادی در حال انجام است.
  • نویسنده :
  • منبع :