19 دی آنلاین: نماینده یزد در مجلس گفت: نمایندگان مجلس از نامزدهای جبهه انقلاب درخواست ائتلاف دارند لذا امیدوارم تا قبل از موعد برگزاری انتخابات کاندیداهای جبهه انقلاب به اجماع برسند.
محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسات برگزار شده برای اجماع و ائتلاف بین کاندیداهای جبهه انقلاب گفت: جلسات شیخوخیت با نخبگان و پیشکسوتان عرصه سیاسی در جبهه انقلاب برای ائتلاف بین نامزدهای جبهه انقلاب برگزار شده است. درخواست نمایندگان مجلس نیز از نامزدهای انقلاب این است که ائتلاف کرده و به نفع یکدیگر کنار روند تا در نهایت یک نفر در عرصه انتخابات باقی بماند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: رقابت برای خدمت و نه قدرت است؛ با این نگاه هر فردی که در عرصه حضور پیدا می‌کند هدفی جز خدمتگزاری برای مردم ندارد. راه و شیوه خدمتگزاری از مسیر ائتلاف می‌گذرد تا در نهایت یک نفر در عرصه رقابت مانده که جریان انقلاب پیروز شود.
جوکار یادآور شد: باید راه شهیدان خدمت و شهید رئیسی سیدالشهدای خدمت ادامه پیدا کند که ادامه راه شهید رئیسی در گرو ائتلاف و وحدت است.
وی ابراز امیدواری کرد: تا قبل از برگزاری انتخابات کاندیداهای جبهه انقلاب به اجماع برسند و عرصه خدمت را به دیگری واگذار کرده و خودشان در جای دیگر مشغول به خدمت شوند.
وی در جمع‌بندی گفت: بحث ما کلان و کلی است و نمی‌خواهیم چالش و اختلافی باشد. بهترین روش هم این بوده که براساس نظرسنجی‌ها تصمیم‌گیری شود.
جوکار در پایان اظهار کرد: احتمالا در راستای ائتلاف جلسات مختلفی به صورت انفرادی و جمعی با حضور کاندیداهای جبهه انقلاب برگزار شده، احتمالا اگر قرار بر اجماعی هم باشد بعد از مناظرات اعلام می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :