19 دی آنلاین: وزیر نفت دولت روحانی، به ادعای سعید جلیلی و زاکانی درباره قرارداد کرسنت واکنش نشان داد.

بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت دولت روحانی، در پاسخ به ادعای سعید جلیلی و زاکانی درباره قرارداد کرسنت، در ویدیویی که به تازگی منتشر شده است تاکید کرد: آقای جلیلی و نوچه اش آقای زاکانی، هر وقت یک جای خلوتی پیدا می‌کنند راجع به کرسنت حرف می زنند. 

وی ادامه داد: داداش من حریفت هستم، من دو سال و نیم پیش در آبان ۱۴۰۰ از شما درخواست مناظره کردم، چرا فرار می‌کنید؟ من حریف شما هستم، به مناظره بیایید تا بعد از مناظره مردم متوجه بشوند شما چه خسارات جبران ناپذیری به کشور زدید. 

وی در پایان تاکید کرد: به مناظره بیایید تا ببینم بعد از آن رویتان می شود در خیابان راحت راه بروید؟

همچنین بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت دولت حسن روحانی، با انتشار ویدیویی دیگر جواب اتهامات وارده به او را در چهارمین مناظره انتخابات ریاست جمهوری داد.
او در دومین ویدیو منتشر شده در فضای مجازی گفت که کشور را با صادرات 1.5 میلیون بشکه نفت و میعانات تحویل دولت سیزدهم دادیم.
زنگنه تاکید کرد: گفته شده که نامه‌ای مبنی بر عدم توانایی صادرات نفت نوشته‌ام، آن نامه کجاست؟ و یا گفته می‌شود با رهنمودهای آقای سعید جلیلی نفت صادر کردم. آیا ما اینقدر بی‌عقل بودیم! آن زمان هم پاسخ حرف‌های رویایی شما را دادیم، اگر نامه‌ای دارید، منتشر کنید.
وزیر اسبق نفت این‌گونه ادامه داد که ما با تمام قدرت صادرات داشتیم و زمانی که صادرات به دولت سیزدهم سپرده شد، در مجموع 1.5 میلیون بشکه صادرات داشتیم.
او گفت:راستگویی یک مساله حیاتی برای یک‌رجل سیاسی است.اگر کلینتون را در امریکا استیضاح کردند نه به خاطر آن کار خلاف اخلاق بلکه به دلیل دروغگویی بود.شما صریح جلوی مردم‌دروغ می‌گوید و به روی خودتان خم نمی‌آورید.
در همین رابطه، بیژن نامدار زنگنه شب گذشته نیز در واکنش به درخواست‌ وی برای مناظره با موضوع کرسنت، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
بدینوسیله مجدداً آمادگی خود را برای ⁧مناظره⁩ با آقای ⁧جلیلی ⁩با پخش مستقیم از صداوسیما، از همین ⁧فردا (سه شنبه) اعلام می‌کنم.

  • نویسنده :
  • منبع :