19 دی آنلاین: سخنگوی ستاد اصولگرایان مسعود پزشکیان با اشاره به شکل گیری این ستاد، گفت: آقای ناطق‌نوری به این فکر افتاد که اصولگرایان را در حمایت از پزشکیان وارد میدان کند.
عزت‌الله یوسفیان ملا روز یکشنبه در نشست خبری ستاد اصولگرایان حامی مسعود پزشکیان، گفت: این طور جا افتاده بود که آقای پزشکیان صد در صد اصلاح‌طلب است.
وی با بیان اینکه ظلم به آقای پزشکیان است که کسی فکر کند او فقط اصلاح‌طلب است، افزود: وی شخصیتی معتدل دارد و اگر حرف حقی گفته شود نگاه نمی‌کنند که از کدام جریان گفته شده است.
سخنگوی ستاد اصولگرایان پزشکیان بیان کرد: ما او را یک اصولگرای معتدل می‌دانیم. آقای پزشکیان اگر در مجلس تشخیص می‌داد، فردی از هر جریانی لیاقت دارد به او رای می‌داد. آقای ناطق‌نوری به این فکر افتاد که اصولگرایان را در حمایت از پزشکیان وارد میدان کنند.
یوسفیان ملا با اعلام اینکه در همه استان‌ها برای حمایت از پزشکیان دفتر و ستاد و نیرو داریم، گفت: امیدواریم به زودی او رییس جمهور شوند.
وی اظهار کرد: سلامت و صداقت و درستی پزشکیان باعث شد این ستاد را تشکیل دهیم.
نماینده ادوار مجلس گفت: هرگونه بی‌اعتمادی مردم باعث وجود مشکلات و عدم مشارکت می‌شود. ما روزی به عنوان نماینده مجلس مورد اعتماد مردم بودیم و برای همین پا به عرصه انتخابات گذاشتیم. 
یوسفیان ملا تصریح کرد: آقای پزشکیان باعث شد که بابک زنجانی پول‌ها را پس بدهد. از دستگاه قضایی خواست که مثل پرونده‌های قبلی نشود و چنانچه اموال را پس بدهد از تخفیف در حکم اعدام استفاده کند. این پیشنهاد شخص آقای پزشکیان بود.
باید از قالب بندی اصولگرایی و اصلاح طلبی عبور کنیم
سیدحسین نقوی حسینی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خبری گفت: ملت ایران در آستانه یک انتخاب مهم قرار دارند. از ابتدای آغاز رقابت‌ها به عنوان یک اصولگرا از آقای پزشکیان حمایت کردم.
وی خاطرنشان کرد: روند آینده کشور با قالب‌بندی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی جواب نمی‌دهد و ما باید از این قالب‌بندی عبور کنیم. 
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز بحث کارآمدی و ناکارآمدی مطرح است، افزود: مردم می‌گویند ما به اصولگرا و اصلاح‌طلب رأی دادیم و سفره ما کوچک شد. باید ببینیم چه کسی می‌تواند گره‌های سیاست خارجی و مشکلات مردم را حل کند.   
نقوی حسینی اضافه کرد: مردم دنبال حل مشکلات شأن هستند. کشور ما ثروتمند است و درآمدهای ارزی بالایی دارند. همه نامزدها اعتراف دارند که ما نتوانستیم این درآمدها را خوب مدیریت کنیم. 
وی یادآور شد: یک نفر در کارنامه‌اش نشان داده که گره‌گشاست و یک نفر ما را به بن‌بست می‌برد و گره‌های جدید ایجاد می‌کند. باید ریل را تغییر داد. یک نفر از نامزدها کارآمد و اهل تغییر است. یکی هم می‌گوید ریل فعلی خوب است و من همین مسیر را ادامه می‌دهم. 
این فعال سیاسی تاکید کرد: پزشکیان مردی واقع‌بین، متعهد و ولایتمدار است. او در دانشگاه تهران از جایگاه رهبری دفاع کرد و تعهد خودش را نشان داد. بقیه دوستان در دانشگاه سکوت کردند و دفاع نکردند. او توانایی اصلاح را دارد و همیشه طرف مردم است.  
نقوی حسینی افزود: در مرحله اول، ۶۰ درصد مردم شرکت نکردند و این خوشحال کننده نیست. وزن جمهوریت و اسلامیت نظام یکی است، در حالی که نامزدها با سلیقه‌های مختلف در صحنه حضور داشتند.
وی بیان کرد: قطعا عدم مشارکت تک علتی نیست و دلایل مختلف دارد. در بین مناظره کنندگان یک نامزد جلوی دوربین می‌گفت، من گوشت گرم به در خانه‌های شما می‌رسانم. چرا به شعور مردم توهین می‌شود.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یا در انتخابات گفته می شد به هر ایرانی ۲۰ گرم طلا می‌دهم، یک دانش آموز می‌فهمد این کار شدنی نیست، گفت:: من از دکتر پزشکیان تشکر می‌کنم که گفت رئیس‌جمهور باید برنامه هفتم را اجرا کند. او دقیق ترین و صادقانه ترین پاسخ را داد. یکی از نامزدها که در دور دوم حضور دارد می‌خواهد با یک کاسه ماست دریا را تبدیل به دوغ کند. آرزوها و رویاهایش را می‌گوید.
نقوی حسینی همچنین درباره نزدیکی حامیان قالیباف به مسعود پزشکیان در مرحله دوم انتخابات، گفت: پیش بینی من این است که بیش از ۷۰ درصد کسانی که به آقای قالیباف رأی دادند به پزشکیان رای می‌دهند.
وی با بیان اینکه پزشکیان متدین و عملگرا و واقع گراست و در قوه مقننه و مجریه دیکته نوشته است، اظهار کرد: او ایران را برای همه ایرانیان می‌داند. برای نظام آورده دارد و امید ایرانیان را به آینده افزایش می‌دهد.
همه گروه‌های سیاسی در کابینه پزشکیان هستند
عوض حیدرپور نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی هم در این نشست خبری، گفت: آقای پزشکیان جزو شهدای زنده است. از ۴۵ سال قبل همرزم ما در جامعه سلامت ـ در دوران دفاع مقدس و بعد از آن ـ بود. 
وی افزود: در دوران دفاع مقدس، کلاس‌های اخلاق و نهج‌البلاغه را به بیمارستان‌ها می‌آورد. زمانی که او وزیر بهداشت بود، طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت مطرح شد. وی با آغوش باز ما را پذیرفت و ما به هیچ‌گونه تخلفی مبنی بر فروش سوالات آزمون دستیاری نرسیدیم.  
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی  گفت: اعضای کابینه پزشکیان از بین همه گروه های سیاسی تشکیل می‌شود. وی حتما از بانوان در کابینه استفاده می‌کند. امیدوارم ایشان جلوی انحطاطی که عده‌ای می‌خواهند ایجاد کنند را بگیرند.
حیدر پور با بیان اینکه پزشکیان اخلاق مداری شهید رئیسی را دارد و روابط خارجی را هم بلد است، اظهار کرد: الان نیاز به تغییر در حوزه اقتصاد و روابط بین‌الملل داریم، از این رو باید مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.
  • نویسنده :
  • منبع :