19 دی آنلاین: رهبر معظم انقلاب بیان کردند: ان شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند و در این مرحله مردم قاعدتا باید همت‌شان بیشتر باشد برای اینکه کار را تمام می‌کنند فردا ما ان شاءالله رئیس جمهورمان را داشته باشیم.
حضرت آیت الله خامنه ای روز جمعه پس از انداختن رایشان در صندوق گفتند: بحمد الله روز خوبی است. روز حضور مردم ، روز شرکت مردم ، روز فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی کشور است یعنی انتخابات، شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل است خدا کند که اینطور باشد و اگر اینطور باشد خرسندکننده است.
ایشان افزودند: ان شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند و در این مرحله مردم قاعدتا باید همت‌شان بیشتر باشد برای اینکه کار را تمام می‌کنند فردا ما ان شاءالله رئیس جمهورمان را داشته باشیم.
ایشان تاکید کردند:خداوند ان شاءالله ملت را موفق و کشور را آباد کند و همه کسانی که در این راه زحمت می‌کشند مشمول لطف و رحمت خودش قرار دهد.
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جمعه هفته گذشته؛ ۸ تیر ۱۴۰۳ با رقابت میان مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی برگزار شد، اما هیچ یک از نامزدها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند. ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵رای شمارش شد؛ مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رای و سعید جلیلی: ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸رای به مرحله دوم راه یافتند.
گفتنی است؛ ساعت 8 صبح امروز، با دستور وزیر کشور فرایند اخذ رای در شعب سراسر کشور برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.
  • نویسنده :
  • منبع :