19 دی آنلاین: محمدمهدی با انتشار توئیتی پیروزی مسعود پزشکیان را تبریک گفت.
محمدمهدی همت فرزند شهید همت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
ضمن عرض تبریک به رهبر عزیز ایران، ملت شریف ایران و رئیس جمهور منتخب آقای دکتر مسعود پزشکیان. بیان چند نکته را قبلا پیش بینی می کردیم لازم می دانم:
1- این شکست می توانست رقم نخورد اگر آقای جلیلی و اطرافیانش لج بازی نمی کردند. واضح بود رای دلسوزان با تجربه و عقلای جبهه انقلاب در سبد تندروها نخواهد ریخت.
2- اگر دکتر قالیباف فداکاری نمی کرد و در صحنه باقی نمی ماند و کنار نمی کشید، همان دور اول کار تمام بود.
2-منطق سیاسی به این نیست که چه کسی در نظرسنجی(سازی) بالاست، به این است که چه کسی می‌تواند در دو قطبی احتمالی پیروز باشد و همه‌ی نظرسنجی‌ها نشان می‌داد که در دو قطبی آقای جلیلی بازنده و حاج باقر برنده است.
4- خروجی چندین ماه تخریب و لجن‌پراکنی توسط تیم عدالت‌خواه‌، مصاف، رسایی، ثابتی و این‌ها، این بود که بعد از دولت انقلابی شهید رییسی، دور افتاد دست اصلاح‌طلب‌ها!
5- اطرافیان آقای جلیلی که به جای تمرکز بر تبلیغ خودشان و رای نیاوردن رقیب اصلاح طلب، بر ایجاد اتاق عملیات روانی و تخریب علیه آقای قالیباف و طرفداران ایشان متمرکز بودند باید پاسخگو باشند!

مشاور سیاسی قالیباف هم به پیروزی پزشکیان در انتخابات واکنش نشان داد.

محمد سعید احدیان، مشاور سیاسی قالیباف، با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس، به خبرهای غیررسمی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، واکنش نشان داد و نوشت:
انتخابات 92 تکرار شد...
به همین سادگی

در همین رابطه، کانال تلگرامی صابرین نیوز، بخشی از نظرسنجی دانشگاه تهران (۱ تیر) را منتشر کرد که نوشته بود:
*مطابق این جدول، قالیباف در صورت کنار رفتن ۳۸ درصد رای به جلیلی و ۲۰ درصد به پزشکیان منتقل می‌کند (یعنی بخش قابل توجهی از آرای قالیباف به سبد پزشکیان اضافه میشد)
*در صورتی که جلیلی کنار برود ۴۵ درصد رای به قالیباف منتقل می کند و فقط ۵ درصد رای به پزشکیان می دهد. (یعنی بخش عمده سبد رای جلیلی به سبد قالیباف اضافه میشد)
* اگر جلیلی، زاکانی و قاضی زاده کنار بروند قالیباف می تواند در دور اول انتخابات را تمام کند.

  • نویسنده :
  • منبع :