19 دی آنلاین: مسعود پزشکیان با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله علی نکونام را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس جمهور منتخب به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم 
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم وارسته و فقیه انقلابی، حضرت آیت‌الله علی نکونام مایه اندوه و تاثر شد. آن مرحوم در طول حیات علمی پربار خود از محضر فقهای مبرز و علمای صاحب‌ضمیری بهره برد و خویشتن نیز شاگردان دانشمندی را تربیت نمود که باقیات صالحات ایشان به شمار می‌آید. اینجانب، این ضایعه اندوه‌بار را به حوزه‌های علمیه، اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عموم بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند متعال برای آن فقیه فقید علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان و دوستداران ایشان، صبر و تسلی خاطر مسئلت می‌کنم. 
مسعود پزشکیان
رئیس‌جمهور منتخب

همچنین رئیس جمهور منتخب با صدور پیامی، درگذشت پدر حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حجازی، قائم مقام دفتر مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت آقای پزشکیان آمده است:
بسمه تعالی
برادر گرامی حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سید علی‌اصغر حجازی
قائم مقام محترم دفتر مقام معظم رهبری
ضایعه در گذشت پدر ارجمندتان مرحوم سیدجواد حجازی پدر گرامی شهیدان والامقام سیدجعفر و سیدباقر حجازی را صمیمانه به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم و در این ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، از درگاه خداوند رحمان برای آن اسوه فداکاری و استقامت که همه زندگی خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب و انجام فعالیت‌های خیر و عام المنفعه در موسسه خیریه دارالایتام مهدیه کرد و تا آخرین لحظات عمر مروج و مدافع آرمان‌های والای شهیدان بود، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسالت دارم.
 مسعود پزشکیان
 رئیس جمهور منتخب
  • نویسنده :
  • منبع :