19 دی آنلاین: رئوف قادری نماینده سابق پاوه و معاون اقوام و مذاهب ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نماینده جامعه اهل سنت به شورای راهبری تعیین کابینه افزوده شد.
محمد رئوف قادری، نماینده جامعه اهل سنت در شورای راهبری تعیین کابینه پزشکیان شد.
بنابر گزارش دیده بان ایران؛ محمد رئوف قادری نماینده سابق شهر پاوه و معاون اقوام و مذاهب ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نماینده جامعه اهل سنت به شورای راهبری تعیین کابینه افزوده شد.
پیش از این جلال جلالی زاده، نماینده پیشین سنندج در مجلس شورای اسلامی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
در پی اعتراض آقای دکتر رمضان زاده و درخواست این جانب یک نفر کورد به شورای راهبردی اضافه شد و قرار است امروز نیز یک نفر بلوچ اضافه شود.

در پی این اقدام، عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات از مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب برای قرار دادن نمایندگانی از اهل سنت در شورایی که اعضای دولت چهاردهم را انتخاب می کنند تشکر کرد.
همچنین امروز جلیل رحیمی جهان آبادی عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس و از اعضای ستادمرکزی پزشکیان، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
امروز همراه دوستان عزیزم مهندس سعیدی؛ دکتر گل محمدی و مهندس درخشانی (اعضای اهل سنت ستاد مرکزی دکتر پزشکیان) جلسه مفصلی با رئیس جمهور منتخب داشتیم. در این نشست یک ساعته پیرامون حضور اهل سنت در شورای راهبردی؛ بکارگیری نخبگان اهل سنت در پستهای کلیدی و موضوعات مهم دیگر رایزنی و گفتگو شد.
  • نویسنده :
  • منبع :