19 دی آنلاین: هواپیمایی جمهوری اسلامی اعلام کرد از عصر امروز فروش بلیت پروازهای اربعین آغاز می شود.

به گزارش هما، "حسام قربانعلی" سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اعلام این مطلب افزود: عرضه بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه نجف برای بازه زمانی ۲۴ مردادماه تا ۹ شهربور ماه سال جاری از عصر ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ شروع می‌شود.
وی ادامه داد: بلیت این پروازها فقط در سایت این شرکت به نشانی iranair.com با قیمت مصوب عرضه می‌شود. نرخ بلیت یکسره از تهران به نجف پنج میلیون تومان و نرخ بلیت رفت و برگشت ۱۰ میلیون تومان است.
قربانعلی به خریداران بلیت توصیه کرد در زمان خرید بلیت اطلاعات درخواستی را طبق مشخصات مندرج در گذرنامه مسافران وارد کنند و کارت بانکی را نیز آماده داشته باشند تا بلافاصله مراحل خرید را طی کرده و بلیت‌های خود را دریافت کنند.
وی درباره زمان‌های عرضه بلیت در سایت ایران‌ایر گفت: سعی خواهیم کرد در جهت دسترسی بهتر متقاضیان، عرضه بلیت در فواصل زمانی مختلف انجام شود و از هموطنان تقاضا می‌کنیم برای خرید بلیت پروازهای اربعین به دفاتر فروش هما در سراسر کشور مراجعه حضوری نداشته باشند.
سخنگوی هما در پایان خاطرنشان کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران فروشی تحت عنوان بلیت چارتر ندارد و خریداران مراقب سو استفاده کنندگان در این زمینه باشند.

  • نویسنده :
  • منبع :