مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد که تتوی آرمین سهرابیان که حالا حسابی جنجالی شده و حتی این بازیکن به کمیته اخلاق دعوت شده، تصویری از شیطان است.
این روزها؛ تصویری از تتوی پای آرمین سهرابیان جنجالی شده و پای او را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشانده است. تتویی که تصویری برگرفته از سریال ومپایر یا خون آشام است که انسانی را با دندان‌های تیز به تصویر کشده و حالا این تتو برای مدافع استقلال گران تمام شده و موضوع همچنان خبرساز است و این بار مهدی تاج را به واکنش واداشته و تصویر این تتو را شیطانی می‌داند.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این ماجرا و تتوی روی پای مدافع استقلال اظهار داشت: «کار بسیار بدی بود و من ندیده بودم و آقای اسدی مقدم کمیته اخلاق ارسال کرد که دیدم و وقتی دیدم بسیار تعجب کردم. شکل آن (تتو) مثل شیطان بود و نمی‌دانم چه بود.»
رئیس فدراسیون فوتبال که با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد با ایجاد این سؤال که نمی‌داند دندان‌های تصویر تتوی آرمین سهرابیان چه بوده و وقتی با این پاسخ روبه‌رو شد که این تصویری از «ومپایر» یا همان «خون‌آشام» است درباره ورود فدراسیون فوتبال به این موضوع گفت: «خون‌آشام! این حرف‌ها اصلاً اگر بخواهد در فوتبال ما باشد درست نیست. ورود فدراسیون فوتبال ورود کمیته اخلاق است که شبانه او را احضار کرده و به یک رأی مقتضی هم می‌دهد.»
تاج در ادامه صحبت‌هایش به ارشاد آرمین سهرابیان تأکید کرد و افزود: «البته این چیزها را باید با ارشاد حل کرد، نه اینکه اصلاً تنبیه نباشد اما باید این بچه! را صدا زد که ببینیم اصلاْ می‌فهمد چه کرده است و این تصویر کیست و نماد چیست. باید ببینیم انگیزه او از اینکه یک طرف شورت را بالا زده و یک طرف را بالا نزده برای نشان دادن تتو بوده یا نه. باید بیاید و انگیزه‌اش را پرسید و هر چه بوده خودش توضیح می‌دهد.»

 

 


  • نویسنده :
  • منبع :