19 دی آنلاین: دفاع چپ تیم ملی فوتبال با قراردادی رسمی به عضویت پرسپولیس درآمد.
به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، میلاد محمدی مدافع ۳۰ ساله تیم ملی پس از مذاکره و انجام توافقات لازم با مدیران باشگاه به پرسپولیس پیوست.
محمدی قرارداد دو ساله خود با پرسپولیس را به صورت اینترنتی امضا کرد و به زودی برای شرکت در تمرینات تیم به تهران می‌آید.
بازیکن جدید پرسپولیس که توانایی بازی به عنوان مدافع چپ و وینگر چپ را دارد در تیم‌های راه‌آهن، احمد گروژنی روسیه، خنت بلژیک، آ. ا. ک آتن یونان و آدانا دمیراسپور ترکیه بازی کرده است. او همچنین ۶۱ بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده و یک گل ملی هم دارد.

بعد از این خرید شبانه گمانه زنی های فراوانی درباره هزینه کرد پرسپولیسی ها برای این خرید مطرح شد و حتی برخی ها صحبت از ارقام نجومی یک میلیون دلار کردند. با این حال طبق اعلام منایع موثق رقم پرداختی پرسپولیس برای خرید محمدی معقول بوده. 

گفته شده باشگاه آدانا قراردادش را با محمدی فسخ کرده و سپس پرسپولیس برای جذب او دست به کار شده. این در صورتی است که مذاکرات پرسپولیس با مسئولان آدانا باعث پایان همکاری باشگاه ترکیه‌ای با میلاد محمدی بود. حتی شنیده می‌شود برای دریافت رضایتنامه، پرسپولیس حدود ۴۰۰ هزار دلار پرداخت کرده و اینگونه توانسته دفاع چپ ثابت آدانادمیر اسپور را به خدمت بگیرد. 

گویا محمدی و پرسپولیس برای دستمزد یک ساله نیز روی عدد ۴۵۰ هزار دلار توافق کرده‌اند. مبلغی مناسب برای بازیکنی که در تیم ملی مهره‌ای مهم محسوب می‌شود و از نظر سن و سال هم به تازگی وارد دهه چهارم از زندگی خود شده و در شرایط مطلوبی پیراهن پرسپولیس را پوشیده است.


  • نویسنده :
  • منبع :