19 دی آنلاین: پایگاه خبری پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: رئیس اداره آگاهی شهرستان خاش سیستان و بلوچستان توسط افراد مسلح ناشناس ترور شد و به شهادت رسید.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس روز جمعه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: تیراندازی افراد ناشناس مسلح به سلاح گرم به سمت ستواندوم "حسینعلی پیری" جانشین پاوا شهرستان خاش که ملبس به لباس شخصی بود منجر به شهادتش شد.

این اطلاعیه می افزاید: وی ساعت ۱۴:۴۷ امروز جمعه دوم شهریور ماه حین ورود به منزلش واقع در بلوار بهداشت خاش پس از اتمام مأموریت نماز جمعه مورد اصابت گلوله به نواحی سینه و سر قرار گرفت و شهید شد.

تشکیل پرونده قضایی برای ترور شهید پیری 

همچنین در همین رابطه، دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: امروز افرادی ناشناس اقدام به ترور «حسین پیری» جانشین پلیس اطلاعات شهرستان خاش کردند. 

مهدی شمس آبادی اظهار کرد: افراد ناشناس اطراف منزل این شهید کمین کرده بودند که بعد از خروج شهید پیری از منزل، اقدام به ترور وی کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر در رابطه با این حادثه پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات مقدماتی در حال انجام است و ضابطان قضایی در محل حضور دارند.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.ترور می‌شود.

حسین پیری امروز در خاش ترور شد + عکس
  • نویسنده :
  • منبع :