19 دی آنلاین: وزیر کشور در سفر به استان فارس گفت: ساماندهی اتباع خارجی به زودی آغاز می‌شود و نخستین گام در این زمینه، اخراج اتباع غیرقانونی و بدون مجوز است.
اسکندر مومنی امروز پنجشنبه پانزدهم شهریور در ادامه سفر به شیراز و در بازدید از محله سنگ سیاه این شهر گفت: ساماندهی اتباع خارجی به زودی آغاز می شود  و مردم اطمینان داشته باشند که این طرح به شکل کامل، با یک برنامه مناسب و با در نظر گرفتن ملاحظات منطقه‌ای و همسایگی اجرا خواهد شد.
وزیر کشور بیان کرد: یکی از اولویت‌هایی که در مجلس اعلام کردیم، موضوع ساماندهی اتباع خارجی است و در همین زمینه یک دستور جامع در حال تدوین است و به زودی اجرایی می‌شود.
وی اعلام کرد: نخستین گام در این زمینه، اخراج اتباع غیر قانونی و بدون مجوز است.
وزیر کشور، ضمن یادآوری بازدید سال‌های گذشته خود از محله سنگ سیاه شیراز گفت: شرایط امروز این محله با شرایط گذشته آن تفاوت دارد و تغییرات ایجاد شده کاملا محسوس است و شاهد هستیم که به همت استانداری، شهرداری، سپاه و فرمانداری، بافت منطقه سنگ سیاه ساماندهی شده است.
مومنی افزود: با اقدامات انجام شده، ترمیم بافت و ایجاد فضا‌های سنتی و بوم گردی این منطقه، امروز پذیرای گردشگران است.

پیش از این، وزیر کشور صبح پنجشنبه در ادامه سفر به شیراز، حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) را زیارت کرد.

اسکندر مومنی همچنین با حضور در جوار قبور شهدای حادثه تروریستی آبان ماه ۱۴۰۱ این حرم مطهر، ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ این شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :