19 دی آنلاین: رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که موشک بالستیک یمن بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر را در عرض ۱۵ دقیقه طی کرد و به تل‌آویو رسید.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه به‌دنبال عملیات موشکی یمن علیه این رژیم اعلام کرد که موشک بالستیک یمن مسافت بین این کشور تا اراضی اشغالی فلسطین را که بیش از 2000 کیلومتر است، در عرض 15 دقیقه طی کرده است.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ناکامی پدافند هوایی ارتش اسرائیل خبر دادند و افزودند که چند موشک رهگیری به‌سمت این موشک شلیک شدند، ولی نتوانستند موشک فوق را رهگیری کنند و موشک مذکور از آسمان چند کشور عربی عبور کرد و به تل‌آویو رسید.
در همین راستا، کانال 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که موشک شلیک‌شده از یمن به منطقه‌ای در نزدیکی یک فرودگاه در شرق تل‌آویو اصابت کرده است.
حمله موشکی یمن که بنا به اذعان صهیونیست‌ها موفق بوده و توانسته است همه پدافند‌‌های متحدان رژیم اسرائیل در کشورهای عربی و نیز سامانه‌های راداری آمریکا در این کشورها را دور بزند و به تل‌آویو برسد، در صدر اخبار و تیتر رسانه‌های غربی و جهانی قرار گرفته است.
ارتش رژیم اسرائیل به‌دنبال این حادثه بی‌سابقه، دستور انجام تحقیقات در ارتباط با این ناکامی و شکست نیروی هوایی را صادر کرده است. رسانه‌های رژیم اسرائیل صبح امروز از فعال شدن پدافند موشکی این رژیم در مرکز فلسطین اشغالی به‌دنبال حمله موشکی یمن خبر دادند.
یمن: دیگر جای امنی در سرزمین‌های اشغالی وجود ندارد
عابد الثور، معاون بخش عقیدتی وزارت دفاع یمن اعلام کرد: دیگر جای امنی در «اسرائیل» (فلسطین اشغالی) وجود ندارد.
آیزنکوت: واقعیت به‌طرز چشمگیری تغییر کرده است
«گادی آیزنکوت»، نماینده کنست و رئیس اسبق ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله موشکی یمن که قلب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد، گفت: واقعیت به‌طرز چشمگیری تغییر کرده است.
صهیونیست‌ها مدعی رهگیری یک موشک یمنی تا این لحظه شده‌اند، با این حال اذعان کرده‌اند که برای رهگیری این موشک چند موشک پدافندی هدر داده‌اند و ترکش‌ها و پرتابه‌های یکی از موشک‌ها به ایستگاه قطار اصابت کرده است.
افزایش شمار زخمی‌های حمله موشکی یمن به تل‌آویو به 9 نفر
اورژانس رژیم صهیونیستی گزارش داد که شمار زخمی‌های حمله موشکی یمن به تل‌آویو که در حال فرار به پناهگاه بودند، به 9 نفر افزایش یافته است.
  • نویسنده :
  • منبع :