19 دی آنلاین: منابع رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی تصاویر جدیدی را از وحشیگری نظامیان رژیم صهیونیستی این‌بار در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه دست به دست کردند که با واکنش سخنگوی وزارت خارجه همراه شد.
فعالان ویدئویی را منتشر کردند که نشان می‌دهد یک جنگنده ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک موشک به سمت ۲ جوان بی‌گناه فلسطینی در شهر رفح آنها را به طریق وحشیانه‌ای به شهادت می‌رساند.
طبق گزارش وبگاه شبکه روسیا الیوم، این ۲ جوان فلسطینی درحال حرکت در حاشیه یک جاده در رفح هستند که توسط صهیونیست‌ها هدف قرار می‌گیرند.
در همین رابطه، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه با انتشار این ویدئو از جنایات رژیم صهیونیستی در شبکه ایکس نوشت: ‏آدمکُش هایی که برای تفریح آدم می‌کُشند! شهادت ۲ غیرنظامی فلسطینی در رفح در حمله پهپادی وحشیانه رژیم جنایتکار اسرائیل. جنایات جنگی صهیونیست‌ها در فلسطین، وصله ننگ و عار بر پیشانی مدعیان دروغین ‎حقوق بشر در غرب است.
این نخستین بار نیست که نظامیان و خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی چنین رفتار وحشیانه‌ای را با فلسطینی‌ها انجام می‌دهند.
پیشتر نیز فعالان شبکه‌های اجتماعی تصاویر متعددی را از این قبیل اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها در مناطق مختلف نوار غزه و کرانه باختری منتشر کرده بودند.
ارتش رژیم صهیونیستی در بحبوحه وضعیت انسانی فاجعه بار ناشی از محاصره و حملات و آوارگی بیش از ۹۵ درصد از جمعیت نوار غزه و با سوء استفاده از سکوت جامعه جهانی، برای دواردهمین ماه متوالی به جنایت نسل کشی در این باریکه با انجام حملات هوایی روزانه و کشتار غیرنظامیان ادامه می‌دهد.
این جنایات تاکنون بیش از ۴۱ هزار فلسطینی را به کام مرگ کشانده و بیش از ۹۵ هزار زخمی نیز برجای گذاشته است.
  • نویسنده :
  • منبع :