19 دی آنلاین: «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان فردا (پنجشنبه) ساعت ۵ عصر به وقت محلی درباره آخرین تحولات منطقه سخنرانی خواهد کرد.
شبکه تلویزیونی المنار لبنان اعلام کرد که سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در پی آن صورت خواهد گرفت که رژیم صهیونیستی در جنایت روز سه شنبه خود، از طریق منفجر کردن دستگاه های ارتباطی (پیجر)، ۱۱ نفر از شهروندان لبنانی را شهید و چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد.
وزیر بهداشت لبنان صبح امروز چهارشنبه اعلام کرد که حدود سه هزار مجروح در بیمارستان ها هستند.
«فراس الابیض» قرار است امروز ساعت ۱۳ به وقت محلی آخرین گزارش خود را درباره آمار شهدا و زخمی ها و اقدامات پزشکی انجام شده ارائه کند.
حزب الله لبنان نیز روز چهارشنبه در بیانیه ای با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی عزم نیروهای مقاومت برای جهاد را دوچندان می کند، افزود که این رژیم به خاطر این جنایت تاوان سختی خواهد داد.
مقاومت اسلامی لبنان با تسلیت به خانواده های شهدا و درخواست شفای عاجل برای زخمی های این جنایت از خداوند متعال اضافه کرد: ما همانند روزهای گذشته به عملیات پشتیبانی از غزه و مقاومت آن و دفاع از لبنان و ملت و حاکمیت آن ادامه خواهیم داد. این مسیر ادامه دارد و جدا از حساب سختی است که دشمن جنایتکار به خاطر کشتار روز سه شنبه علیه ملت و مجاهدان ما خواهد پرداخت.

  • نویسنده :
  • منبع :