19 دی آنلاین: رهبر انقلاب تاکید کردند: اگر امت اسلامی از قدرت درونی خود استفاده کند، رژیم صهیونیستی از قلب جامعه اسلامی برداشته خواهد شد.
همزمان‌ با خجسته‌ سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم و امام‌ جعفر صادق علیه‌السلام، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان سی‌وهشتمین کنفرانس وحدت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان کردند:روز میلاد پیغمبر صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌ وسلم، یک روز استثنایی است در تاریخ. علت هم این است که ولادت نبی مکرم مقدمه‌ی ضروری و لازم نبوت ختمیه است و نبوت ختمیه در واقع نسخه‌ی نهایی و کامل برای سعادت و تعالی بشر است.
ایشان تاکید کردند: اگر ما حرکت عام تاریخ بشر را تشبیه کنیم به یک کاروان که در راهی در حرکت است، و بشر در این حرکت تاریخی در مسیر زمان در بستر زمان در حال حرکت و پیشرفت است، قطعاً کاروان‌سالار و راهبر این کاروان انبیاء الهی هستند. انبیاء الهی هم راه را نشان میدهند، هم قدرت تشخیص و جهت‌یابی را در آحاد انسان و افراد انسان تقویت میکنند.
ایشان گفتند: در خلال سلسله‌ی این راهبران و قافله‌سالاران بدون تردید کاروان‌سالار حقیقی و نهایی و اصلی وجود مقدس حضرت محمدمصطفی (صلی الله علیه و آله) است. 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار بیان کردند: یکی از بزرگترین درس‌های نبوی امت‌سازی و تشکیل امت اسلامی است. دنیای اسلام امروز به این درس نیاز دارد.
ایشان افزودند: اگر می‌خواهیم پیام وحدت ما در دنیا صادقانه تلقی شود باید در میان خودمان وحدت وجود داشته باشد.
ادامه دارد...
  • نویسنده :
  • منبع :