آقای روح اله یاری
کارمند شرکت آب منطقه‌ای قم


جلسه شعبه اول هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران با حضور سه نفر از اعضاء جهت رسیدگی به اتهامات آقای روح اله یاری مستخدم رسمی-آزمایشی متولد 12/ 06/ 1362 شماره شناسنامه 2 صادره از ساوه شماره ملی 0602976243 فرزند خلیل، دارای سوابق محکومیت اداری، متأهل با مدرک تحصیلی دکترا با 10 سال سابقه کار، آخرین پست سازمانی کارشناس تحقیقات شرکت آب منطقه‌ای قم که در شهرستان قم استان قم خدمت می‌نماید و در زمان صدور این رأی در حالت استخدامی در حال غیبت بوده تشکیل شد.

پس از اتمام رسیدگی و ملاحظه اسناد و مدارک موجود در پرونده، اتهام منتسب به وی که با بند 29 ماده ‌8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب 07/09/1372 مجلس شورای اسلامی منطبق می‌باشد، برای هیئت محرز گردید، لذا هیئت با اکثریت آراء، نامبرده را به استناد بند(ی) ماده 9 قانون مزبور، به اخراج از دستگاه متبوع محکوم می‌نماید.

این رأی قابل تجدید نظر می‌باشد و محکوم علیه یا نماینده قانونی وی می‌تواند درخواست تجدید نظر خود را حداکثر ظرف سی روز از تاریخ ابلاغ رأی به اداره کارگزینی مربوط به نشانی شرکت آب منطقه‌ای قم تسلیم نماید. در غیر این صورت به استناد تبصره 1 ماده 4 قانون مذکور، این رأی از تاریخ انقضاء مهلت یاد شده لازم الاجراء خواهد بود.

 رئیس شعبه اول هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری
 شرکت مدیریت منابع آب ایران

شناسه آگهی: 1791732
  • نویسنده :
  • منبع :