19 دی آنلاین: مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران بامداد پنجشنبه در نیویورک با ایرانیان مقیم آمریکا دیدار کرد و گفت: هدف ما این است که کاری کنیم ایرانیان در داخل و خارج از کشور با عزت و کرامت زندگی کنند.
دکتر مسعود پزشکیان با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد بر پایه صداقت از کمک همه نخبگان و افراد توانمند در مسیر ساختن ایران یاری بگیریم، گفت: قول می‌دهم که برای اعتلای کشور و سربلندی ایران از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.
وی افزود: اگر عشق به وطن نبود ریاست را به عهده دیگران که به آن علاقه دارند می‌انداختیم، چرا که ما به دنبال مقام و جایگاه یا کسب مال و منال نیستیم و علاقه‌ای هم به این نداریم که کسی از ما تعریف و تمجید کند، بلکه همه هدف ما این است که کاری کنیم ایرانیان در داخل و خارج از کشور با عزت و کرامت زندگی کنند.

پزشکیان همچنین در این دیدار گفت که با کمک ایرانیان در هر گوشه‌ای از جهان خواهیم توانست به مسیرهای جدیدی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور برسیم.

رئیس جمهور ایران تاکید کرد: نخبگان، دانشمندان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ایرانی در هر گوشه‌ای از جهان برای ما قابل احترامند و معتقدیم با کمک آنها خواهیم توانست به مسیرهای جدیدی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور برسیم.
دکتر پزشکیان گفت: در تلاشیم با اصلاح روندهای نادرست و ایجاد هم‌افزایی در جامعه بر مشکلات غلبه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تلاش برای توسعه تعاملات با همسایگان و تقویت زیرساخت‌های کشور بخشی از تلاش‌های دولت در این مدت بوده است

  • نویسنده :
  • منبع :