19 دی آنلاین: نماینده اردن در شورای امنیت سازمان ملل متحد بامداد شنبه گفت: جامعه جهانی باید هرچه سریع‌تر اقدام کند و رژیم صهیونیست را به دلیل این جنایات محکوم نماید.
به گزارش رسانه های عربی، این دیپلمات اردنی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی جنایت‌های جنگی علیه فلسطینی‌ها مرتکب شده است.
نماینده اردن در شورای امنیت اضافه کرد: این رژیم با سیاست‌های نژادپرستانه و تحریک شهرک‌نشینان به خشونت، در تلاش است تا فلسطینی‌ها را از سرزمینشان پاکسازی کند.
وی افزود:کودکان فلسطینی در جهنمی زندگی می‌کنند که رژیم صهیونیستی برای آن‌ها ساخته است.
نماینده اردن در شورای امنیت افزود: جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیست علیه فلسطینی‌ها، از کشتار کودکان گرفته تا ویرانی مدارس و بیمارستان‌ها، همچنان ادامه دارد.
پیش از این نمایندگان کشورهای ایران، عربستان و ترکیه نیز نسبت به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی در غزه هشدار دادند و خواستار پاسخگو کردن این رژیم شدند.
سخنان نماینده اردن در شورای امنیت ساعاتی پس از جنایت جدید رژیم صهیونیستی به محله «حاره حریک» در حومه جنوبی بیروت بیان می شود که در جریان آن تاکنون ۶ غیر نظامی لبنانی شهید و ۹۱ تن دیگر زخمی شدند.
به دنبال این حمله، حزب الله لبنان نیز در اقدامی انتقام جویانه شهرک های واقع در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی قرار داده که بنا بر گزارش منابع صهیونیستی خسارت زیادی به این مناطق وارد کرده است.

  • نویسنده :
  • منبع :