19 دی آنلاین: عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: رئیس مجلس در جلسه غیرعلنی تاکید کرد که شهادت سید حسن نصرالله خللی در ادامه کار مقاومت ایجاد نخواهد کرد.
مجتبی یوسفی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نشست غیر علنی امروز مجلس گفت: این نشست با دستور کار موضوع حوادث لبنان و شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل مقاومت لبنان برگزار شد.
عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه رئیس مجلس ضمن محکومیت این اقدام غیر انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که شهادت سید حسن نصرالله خللی در ادامه کار مقاومت ایجاد نخواهد کرد و جبهه مقاومت با قدرت و قوت تر از قبل به کار خود ادامه می دهد.
وی افزود: در این جلسه نمایندگان ضمن محکومیت اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در شهادت سید حسن نصرالله خواستار پیگیری این موضوع از طریق محافل بین المللی و استفاده از ظرفیت‌های پارلمان در این حوزه شدند.
گفتنی است؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.
در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.
برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.
حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.
سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.
  • نویسنده :
  • منبع :