19 دی آنلاین: رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: من در وین و آقای عراقچی در نیویورک با گروسی گفت‌وگو داشتیم، وی تمایل به صحبت با آقای رئیس جمهور داشتند، ولی این دیدار نیاز به هماهنگی دارد و بر اساس پروتکل خودش صورت خواهد گرفت.
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و معاون رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه 11 مهر هیأت دولت در جمع خبرنگاران عنوان داشت: من در وین و آقای عراقچی در نیویورک با گروسی گفت‌وگو داشتیم و ایشان تمایل به صحبت با آقای رئیس جمهور داشتند، ولی این دیدار نیاز به هماهنگی دارد و بر اساس پروتکل خودش صورت خواهد گرفت.
وی در ارتباط با شروع دور جدید مذاکرات هسته ای گفت: بحث مهم این است که تمام جنجال هایی که بر سر برنامه هسته‌ای ما وجود دارد و بهانه‌ای که برای آن ایجاد کردند، معطوف و در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها است و وزارت امور خارجه مذاکرات رفع تحریم‌ها را بر عهده دارد.
اسلامی در زمینه تهدیدات رژیم صهیونیستی بر علیه تاسیسات هسته‌ای کشورمان، اظهار داشت: اسرائیل همیشه از این قبیل ادعاها داشته و دارد، رژیم صهیونیستی رژیمی وحشی است، نتانیاهو همانند یک خون آشام عمل می‌کند و تمام دنیا نسبت به این رژیم انتقاد دارد، از این فرد دیوانه چه انتظاری می‌توان داشت.
وی همچنین افزود: بازدارندگی ایران مسئولیت و وظیفه نیروهای مسلح است که به شکل احسن در حال انجام است.

  • نویسنده :
  • منبع :