۱۹ دی آنلاین: رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) از قدرت‌نمایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق دو تشکر و قدردانی کرد و گفت: عملیات بسیار مقتدرانه موشکی وعده صادق دو قلوب همه مجاهدین در سراسر جهان و مردم ایران را شاد کرد.
متن سخنان آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در درس خارج فقه سیاسی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
کتَبَ اللَّهُ لَأَغْلِبَنَّ أَنَا وَرُسُلِی إِنَّ اللَّهَ قَوِی عَزِیزٌ

خدا را شاکریم که بار دیگر در مقابل ددمنشی‌ها و جنایات بی‌نظیر اسرائیل خون آشام، نظام اسلامی قدرت خودش را در عملیات موشکی وعده صادق دو تا یک اندازه‌ای نشان داد و با این حرکت بسیار مقتدرانه نیروهای مسلح و سپاه پاسداران عزیز، قلوب همه مجاهدین در سراسر جهان و مردم ایران شاد گردید و مرهمی شد بر زخم دل جبهه مقاومت با این خسارت‌های عظیمی که در این چند ماههٔ گذشته بر آنان وارد شده بود.

سپاس خدای را که در پرتو حکومت اسلامی و درایت‌های یک فقیه جامع الشرایط، ایران به این مرحله از اقتدار رسیده که می‌تواند این‌چنین در دنیا قدرت‌نمایی کند و امید تازه‌ای را در قلوب همهٔ افرادی که دل به انقلاب دارند بخشد.

ما به سهم خود در درجهٔ اول از رهبری معظم انقلاب و بعد هم از نیروهای نظامی جان بر کف و پرتلاش‌مان تشکر می‌کنیم و یاد همهٔ شهیدان خصوصاً رهبر حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله را گرامی می‌داریم.

  • نویسنده :
  • منبع :