19 دی آنلاین: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از آماده‌باش کامل گروه‌های امدادی‌ و عملیاتی هلال احمر ۸ استان درپی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر. بابک محمودی اظهار داشت: براثر هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر مخاطره رگبار شدید باران، رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات احتمال بارش برف گروه‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در ۸ استان کشور به حالت آماده باش کامل درآمدند.
وی افزود: بر همین اساس از امروز جمعه استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی این مخاطره پیش‌بینی می‌شود. همچنین برای استان‌های گیلان، مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات و دامنه در شمال استان‌های سمنان، تهران و البرز نیز روز شنبه (14 مهر) این پدیده پیش‌بینی شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه گروه های امدادی و عملیاتی هلال‌ احمر متشکل از امدادگران و نجاتگران‌ در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند گفت: شهروندان از توقف و استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه مخاطره با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

  • نویسنده :
  • منبع :