پیرو آگهی های قبلی قسمتی دیگر از املاک و مستغلات واقع در بخش یک و سه و نه ثبت قم که به موجب ماده 14 قانون ثبت املاک می بایستی تحدید حدود گردد به شرح شماره های ذیل اعلام که در تاریخ های تعیین شده از ساعت 9 صبح در محل شروع و بعمل خواهد آمد.
1- تاریخ تحدید حدود املاک ردیف‌های 1 و 2 و 7 و 8 و 12 =یک شنبه مورخ 1403/08/13
2- تاریخ تحدید حدود املاک ردیف‌های 3 و 4 و 6 و 9 و 10 و 11 بخش یک و ردیف 3 بخش 4 قم = دوشنبه مورخ 1403/08/14
3- تاریخ تحدید حدود املاک ردیف‌های 5 و 13 و بخش یک قم و ردیف 1 و 2 واقع در بخش 4 قم = سه شنبه 1403/08/15

الف) املاک واقع در بخش یک ثبت قم

ردیف
پلاک ثبتی
توضیحات
1
4048 اصلی
مرکز مدیریت حوزه های علمیه شش دانگ یک قطعه زمین به پلاک ثبتی چهار هزار و چهل و هشت اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به آدرس: قم، خیابان معلم، جنب مدرسه علمیه امام موسی کاظم علیه السلام که آگهی می‌گردد.
2
4136/6 اصلی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم به شناسه ملی 14000245919 تمامی شش دانگ یک باب ساختمان با کاربری بهداشتی درمانی به پلاک ثبتی شش فرعی از چهار هزار و یکصد و سی وشش اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به مساحت دویست و هشتاد و پنج متر و ده سانتی متر مربع به آدرس: قم، میدان معلم، کوچه یک شهید عباس سروی (محله حندق)، پایگاه سلامت صبوری که آگهی می‌گردد.
3
6490/1 اصلی
 آقای سید سمیر موسوی کیا فرزند سید حسن شش دانگ یک باب خانه به پلاک ثبتی یک فرعی از شش هزار و چهارصد و نود اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به آدرس قم، بلوار روحانی، روحانی 4، فرعی 9، کوی 1، آخرین منزل سمت چپ که آگهی می‌گردد.
4
7177/1
آقای سید حسن متوسلان فرزند سید قاسم شش دانگ یک باب خانه به پلاک ثبتی یک فرعی از هفت هزار و یکصد و هفتاد و هفت اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به مساحت تقریبی یک صد و بیست و دو متر و سی وهشت سانتی متر مربع به آدرس: خیابان آذر، کوچه 59، کوچه شهید سید حسن موسوی، پلاک 70 که آگهی می‌گردد.
5
7777 اصلی
آقای سید امیر حسین حسینی فرزند سید رضا شش دانگ یک باب خانه به پلاک ثبتی هفت هزارو هفتصد و هفتاد و هفت اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به آدرس قم، بلوار 15 خرداد، خیابان نوبهار، کوچه 50 پلاک 41 که آگهی می‌گردد.
6
8755/11 اصلی
آقای علی کریمی اندانی فرزند نعمت اله شش دانگ یک باب خانه به پلاک ثبتی یازده فرعی از هشت هزارو هفتصد و پنجاه و پنج اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به آدرس قم بلوار 15 خرداد خیابان نوبهار کوچه 46 پلاک 40 که آگهی می‌گردد.
7
10837/60 اصلی
خانم اکرم بانو حامدی نوش آبادی فرزند عزیز ششد انگ یک باب ساختمان تجاری به پلاک ثبتی شصت فرعی از ده هزارو هشتصد و سی و هفت اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به مساحت تقریبی چهل و سه متر و بیست سانتی متر مربع به آدرس: قم، سی متری هنرستان، خیابان ابراهیمی خاکباز، جنب راه آهن، روبروی کوچه 53، پلاک 58 که آگهی می‌گردد.
8
10938 اصلی
آقایان محمدرضا مقدم فرزند محمد علی و محمد جواد مقدم فرزند محمد علی به عنوان مالکین مشاعی شش دانگ یک قطعه زمین به پلاک ثبتی ده هزارو نهصد و سی و هشت اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به آدرس قم خیابان دانیال و انسجام که آگهی می‌گردد
9
11097/1 اصلی
خانم سیده ملیحه مکی فرزند سید علی شش دانگ یک باب خانه به پلاک ثبتی یک فرعی از یازده هزار و نود و هفت اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به آدرس قم هنرستان 30 متری باغ کرباسی پلاک 20 که آگهی می‌گردد.
10
11223 اصلی
 سید محمد میری فرزند آقا علی و سید رضا میره ای فرزند سید ابوالفضل و سید حمید میره ای فرزند سید ابوالفضل و سید مصطفی میره ای فرزند سید ابوالفضل و سید علی میره فرزند اصغر و محمود میرئی فرزند کمال و نرگس میرئی فرزند کمال و فاطمه میره فرزند اصغر و سید عباس میره فرزند اصغر و سید حسین میره ای فرزند اصغر و معصومه میری فرزند آقا جعفر و محمدرضا صیادی فرزند علی اصغر و نسترن میرئی فرزند کمال و مهری سید حسینی زاده فرزند سید رضا مالکین مشاعی شش دانگ یک قطعه زمین زراعی به پلاک ثبتی یازده هزارو دویست و بیست و سه اصلی واقع در بخش یک ثبت قم فلکه ولی عصر (عج) ابتدای جاده قدیم قم کاشان بعد از پمپ بنزین که آگهی می‌گردد.
11
12065 اصلی
آقای عبداله علیاری فرزند علی و طاهره قادری نجف ابادی فرزند حسین هریک نسبت به سه دانگ مشاع از شش دانگ شارع متروکه به مساحت نه مترو هشت صدم متر مربع به پلاک ثبتی دوازده هزارو شصت و پنج اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم که با پلاک دو فرعی از یک فرعی از سه هزارو چهارصد و شصت و چهار اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم توامان تشکیل یک باب ساختمان را داده‌اند به آدرس قم خیابان انقلاب کوچه 14 کوچه شهید رنجبر نبش بن بست قادری پلاک 31 که آگهی می‌گردد.
12
12069 اصلی
آقای هادی عزتی فرزند محمد شش دانگ بستر نهر متروکه به پلاک ثبتی دوازده هزارو شصت و نه اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به مساحت تقریبی بیست و چهار مترو ده سانتی متر مربع به آدرس: قم، خیابان کوثر، بین کوچه 16 و 18، پلاک 200 که آگهی می‌گردد.
13
12070 اصلی
آقای محمدرضا مهدیان فرزند حمیدرضا شش دانگ یک قطعه زمین جای نهر متروکه که تبدیل به شارع متروکه شده است به پلاک ثبتی دوازده هزارو هفتاد اصلی واقع دربخش یک حوزه ثبتی قم به مساحت تقریبی سی و نه متر و هجده سانتی متر مربع که با پلاک‌های یازده هزارو هفتصد و پنجاه و پنج اصلی و سه هزارو صد و نود و هفت اصلی و بیست و شش فرعی از ده هزارو دویست و پنجاه اصلی واقعات در بخش یک حوزه ثبتی قم مجتمعا تشکیل یک باب خانه را نموده‌اند به آدرس قم خیابان نوزده دی کوچه 74 پلاک 15 که آگهی می‌گردد.

ب) املاک واقع در بخش چهار قم

1
1/117 اصلی
خانم معصومه اسماعیلی جمکرانی فرزند حسین تمامی بیست و سه سهم مشاع از سی وسه سهم شش دانگ زمین به پلاک ثبتی یکصد و هفده فرعی از یک اصلی واقع در بخش چهار حوزه ثبتی قم به آدرس: قم جمکران، خیابان شهید حسن مثله، خیابان شهید نجف زاده که آگهی می‌گردد.
2
1/226/5851 اصلی
خانم زهره کرمانی زاده مطلق فرزند رسول شش دانگ یک باب خانه به پلاک ثبتی پنج هزارو هشتصدو پنجاه و یک فرعی از دویست و بیست و شش فرعی از یک اصلی واقع دربخش چهار حوزه ثبتی قم به مساحت تقریبی یکصدو سه متر مربع به آدرس قم، جمکران، خیابان حسن مثله، کوی 9، پلاک 10 که آگهی می‌گردد.
3
1/226/5859 اصلی
آقای رسول کرمانی زاده مطلق فرزند محمد حسن شش دانگ یک باب خانه به پلاک ثبتی پنج هزارو هشتصدو پنجاه و نه فرعی از دویست و بیست وشش فرعی از یک اصلی واقع دربخش چهار حوزه ثبت قم به مساحت تقریبی یکصدو پنجاه و پنج مترو پنجاه و نه سانتی متر مربع به آدرس جمکران، 12 متری مخابرات، کوچه 9، پلاک 4 که آگهی می‌گردد.

لذا به موجب ماده 14 قانون ثبت به صاحبان املاک و مجاورین شماره‌های فوق الذکر به وسیله این آگهی اخطار می‌شود که در اوقات تعیین شده در محل حضور بهم رسانند و چنانچه هر یک از صاحبان املاک یا نماینده قانونی آنها در موقع تحدید حدود حاضر نباشند مطابق ماده 15 قانون ثبت، ملک آنها با حدود اظهار شده از طرف مجاورین تحدید حدود خواهد شد.
اعتراضات مجاورین و صاحبان املاک مطابق مقررات ماده 20 قانون ثبت از تاریخ تنظیم صورت مجلس تحدید حدود تا سی روز پذیرفته خواهد شد ضمناً مطابق تبصره 2 ماده واحده مصوب 1373/2/5 معترض ظرف مدت یک ماه پس از تسلیم اعتراض به مرجع ثبتی می‌بایست گواهی تنظیم دادخواست به مرجع ذیصلاح قضایی را به این اداره تسلیم نماید.

تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/07/16
شناسه آگهی: 1801337

مهدی زارع شحنه، ریاست ثبت اسناد و املاک منطقه یک قم

  • نویسنده :
  • منبع :