19 دی آنلاین: مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه تا پایان آذرماه مدرسه کانکسی بالای ۲۰ نفر در کشور نخواهیم داشت، گفت: حدود ۱۵۰۰ مدرسه روستایی در کشور تاکنون احداث و تحویل آموزش‌وپرورش شده است.
سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ترمیم و بازسازی ۶۰۰ قنات کشور در ۷۲۰ روستا خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این قنات‌ها مشکل آب کشاورزی این روستاها حل خواهد شد.
وی گفت: طبق توافق انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی امسال با سرمایه‌گذاری مشترک ۲۵۰ میلیاردتومانی یک‌هزار رشته قنات دیگر در روستاها احیاء می‌شود تا کمک شایانی به تولید محصولات کشاورزی انجام شود.
مدیرعامل بنیاد برکت با اعلام اینکه تا پایان آذرماه مدرسه کانکسی بالای ۲۰ نفر در کشور نخواهیم داشت، عنوان کرد: حدود ۱۵۰۰ مدرسه روستایی تاکنون احداث و تحویل آموزش‌وپرورش داده شده است.
مدنی اضافه کرد: با همکاری وزارت آموزش‌وپرورش امسال نیز ۱۰۰۰ مدرسه امن، ساختمانی و استاندارد در روستاها ایجاد می‌شود که تاکنون بیش از ۵۰۰ مدرسه تحویل داده شده است و با تحویل مابقی مدارس کانکسی در کشور جمع می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: اقدامات خوبی در زمینه آبرسانی آب شرب و کشاورزی همچنین مسکن محرومان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حال انجام است.

  • نویسنده :
  • منبع :