19 دی آنلاین:‌ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از درگذشت دو کارگر مصدوم حادثه انفجار پالایشگاه پارس پترو شوشتر خبر داد.
علیرضا نجفی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت مجروحان حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه پارس پتروشوشتر اظهار کرد: در پی این حادثه سه مصدوم دچار سوختگی به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز انتقال یافتند.
وی افزود: دو نفر از مصدومان سوختگی حدود ۱۰۰ درصد و ۹۰ درصدی داشتند و بسیار بدحال بودند و شرایط ناپایداری داشتند. همکاران متخصص و فوق تخصص مختلف این مصدومان را ویزیت کردند اما با توجه به اینکه وضعیت بیماران ناپایدار بود امکان نجات آن‌ها نزدیک به صفر بود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: این دو بیمار که ۳۷ و ۳۹ سال سن داشتند ظهر روز گذشته (۲۷ مهرماه) در بیمارستان جان خود را از دست دادند.
وی افزود: مصدوم دیگر هم زیر ۴۰ سال سن و ۳۶ درصد سوختگی داشت که با وضعیت پایدار و هوشیار و با رضایت شخصی برای ادامه درمان، ترخیص شد.
نجفی گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درگذشت این دو کارگر عزیز را به خانواده‌ها و همکارانشان تسلیت می‌گوید.
پالایشگاه پارس پتروشوشتر سه‌شنبه شب (۲۴ مهرماه) در پی حادثه‌ای دچار انفجار و آتش‌سوزی شد. در این حادثه ۷ نفر از پرسنل پالایشگاه مصدوم شدند که دو تن از آن‌ها جان باختند.

  • نویسنده :
  • منبع :