19 دی آنلاین: وزیر خارجه اردن با اشاره به ارتکاب جنایت‌ جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، خواستار اعمال تحریم‌های موثر علیه این رژیم به ویژه تحریم تسلیحاتی شد و اقدامات اسرائیل را شرارت محض و جنایت جنگی خواند.
به گزارش روزنامه اردنی «الغد»، «أیمن الصفدی» وزیر خارجه اردن تأکید کرد که شکست جامعه جهانی در حمایت از بی‌گناهان، توقف پاکسازی نژادی، اجرای قانون بین‌المللی و تضمین عدالت، هیچ توجیهی ندارد.
الصفدی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس «توئیتر سابق» نوشت: اسرائیل به جنایت‌های جنگی غیر انسانی ادامه می‌دهد چرا که دنیا اجازه آن را می‌دهد؛ بایستی وضعیت فرار از مجازات (اسرائیل) پایان یابد.
وی افزود: اسرائیل فلسطینیان را گرسنه نگه می‌دارد، محله‌های (فلسطینی) را به طور کامل بمباران و نابود می‌کند، کودکان را می‌سوزاند و در میان اهالی (نوار غزه) وحشت ایجاد می‌کند تا آن‌ها را وادار به کوچ کند.
وزیر خارجه اردن همچنین گفت: مقابله با تجاوزات (اسرائیل) علیه شمال غزه با یک اقدام بین‌المللی قاطعانه ضروری است تا فورا این تجاوزات متوقف شود و از جمله این اقدامات نیز اعمال تحریم‌های موثر و تحریم تسلیحاتی است؛ وحشتی که اسرائیل در میان ساکنان شمال غزه ایجاد کرد، انسانی نیست بلکه شرارت محض و جنایت جنگی است.

  • نویسنده :
  • منبع :