19 دی آنلاین: نماینده جهاد اسلامی در سوریه اعلام کرد که در حمله امروز رژیم‌صهیونیستی در دمشق نه دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و نه هیچکدام از اعضای این جنبش هدف قرار نگرفته‌اند.
«اسماعیل السنداوی» نماینده جهاد اسلامی در سوریه به شبکه خبری «راشا تودی» اعلام کرد که در حمله امروز رژیم‌صهیونیستی در دمشق «زیاد النخالة» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و هیچکدام از اعضای این جنبش هدف قرار نگرفته‌اند.
ساعتی پیش بود که منابع خبری گزارش دادند که یک خودرو در منطقه «المزه» واقع در دمشق هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته و صدای انفجار شنیده شده است. خبرنگار روزنامه الوطن سوریه خبر داد که در جریان این حمله، دست‌کم یک نفر به شهادت رسیده است.
پس از این حمله برخی منابع رسانه‌ای و نیز کانال ها و صفحاتی در شبکه های اجتماعی، مدعی ترور زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این حمله شدند.
عصر امروز رسانه‌های سوریه گزارش دادند که صدای چند انفجار در محله المزه شهر دمشق شنیده شده است.
خبرنگار اسپوتنیک در دمشق نیز اعلام کرد که در نتیجه تجاوز رژیم صهیونیستی به خودرویی در مقابل هتل «گولدن مزه» در محله المزه، یک نفر کشته شد.
وی گفت: اطلاعات نشان می‌دهد که فرد مورد هدف در حمله اسرائیل به دمشق به تازگی از مراسم سوگواری شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بیرون آمده است.
خبرنگار اسپوتنیک همچنین گفت: اطلاعات حاکی از آن است که تجاوز اسرائیل با موشک هدایت شونده توسط یک جنگنده از حریم هوایی لبنان انجام شده است.
در همین راستا، وزارت دفاع سوریه نیز اعلام کرد که در نتیجه حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به یک خودرو در محله المزه ۲ غیرنظامی شهید و سه تن دیگر زخمی شدند.
  • نویسنده :
  • منبع :