به‌موجب ماده 12 قانون ثبت اسناد و ماده 59 اصلاحی آیین نامه مربوطه املاکی که در سه ماهه دوم سال 1403 تقاضای ثبت آنها پذیرفته شده و شماره‌های که از قلم افتاده و در وقت مقرر آگهی نشده هر آنچه طبق آرای هیات نظارت و دستور اداری آگهی نوبتی آنها باید تجدید شود به شرح ذیل آگهی می‌گردد.
الف) املاکی که تقاضای ثبت آنها پذیرفته و شماره‌هایی که از قلم افتاده و در وقت مقرر آگهی نشده و مدت اعتراض آنها از تاریخ اولیننوبت این آگهی به مدت 90 روز می‌باشد.

1- املاک واقع در بخش یک ثبت قم

ردیف
پلاک ثبتی
توضیحات
۱
4148/5 اصلی
آقای محمد ابراهیمی فرزند ابراهیم ششدانگ یک باب خانه به پلاک ثبتی پنج فرعی از چهار هزارو یکصد و چهل و هشت اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به مساحت تقریبی پنجاه و هشت متر و هشتاد سانتی متر مربع به آدرس: خیابان سمیه، سمیه 22، فرعی 4، انتهای فرعی، سمت چپ، کوچه یک متری، پلاک 13 که آگهی می‌گردد
۲
7057/2 اصلی
آقای ابراهیم گلستانی مؤخر فرزند اسداله شش دانگ یک باب خانه به پلاک ثبتی دو فرعی از هفت هزارو پنجاه و هفت اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به مساحت یکصد مترو هشتاد سانتی متر مربع به آدرس قم خیابان آذر چهل اختران کوچه شهید نصاری فرعی اول سمت چپ پلاک 10 که آگهی می‌گردد.
۳
10965/421 اصلی
آقای احمد سیفی فرزند بیرامعلی تمامی شش دانگ یک باب ساختمان به پلاک ثبتی چهارصد و بیست و یک فرعی از ده هزارو نهصد و شصت و پنج اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به مساحت دویست و بیست و هشت مترو پنجاه و چهار سانتی متر مربع به آدرس: قم انسجام محرابی یک قواره سوم سمت چپ که آگهی می‌گردد.
۴
10965/422 اصلی
آقای عباس کاویانی فرزند حجت اله و سید عباس هاشمی نژاد فرزند سید مرتضی بالمناصفه نسبت به شش دانگ یک باب ساختمان مسکونی به پلاک ثبتی چهارصد و بیست و دو فرعی از ده هزار و نهصد و شصت و پنج اصلی واقع در بخش یک ثبت قم به مساحت دویست و نوزده متر و دوازده سانتی متر مربع به آدرس قم انسجام خیابان محرابی، محرابی 3، سمت راست، قطعه 5، فاقد پلاک که آگهی می‌گردد.
۵
11238/85 اصلی
آقای ناصر پیران فرزند تقی شش دانگ یک باب ساختمان به پلاک ثبتی هشت و پنج فرعی از یازده هزارو دویست و سی و هشت اصلی واقع دربخش یک حوزه ثبتی قم به مساحت یکصد و پنجاه و نه مترو هشتاد سانتی مترمربع به آدرس قم سی متری کلهری کوچه 47 پلاک 17 که آگهی می‌گردد.
۶
11238/86 اصلی
خانم زهره هاشمی فرزند سید محمد علی شش دانگ یک باب ساختمان به پلاک ثبتی هشتاد و شش فرعی از یازده هزارو دویست و سی و هشت اصلی واقع دربخش یک حوزه ثبتی قم به مساحت یکصد و شصت و دو مترو شصت و هفت سانتی مترمربع به آدرس قم سی متری کلهری کوچه 47 پلاک 53 که آگهی می‌گردد.
۷
11238/87 اصلی
آقای حسین قویدل فرزند علی شش دانگ یک باب خانه به پلاک ثبتی هشتاد و هفت فرعی از یازده هزار و دویست و سی و هشت اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به مساحت هفتاد و پنج متر و بیست و پنج سانتی متر مربع به آدرس: قم کلهری کوچه 45 پلاک 30 که آگهی می‌گردد.

2-  املاک واقع در بخش 4 ثبت قم

۱
1/253/5917 اصلی
خانم فاطمه باباخانی جمکرانی فرزند عباس شش دانگ یک باب خانه به پلاک ثبتی پنج هزارو نهصد و هفده فرعی از دویست و پنجاه و سه فرعی از یک اصلی واقع در بخش چهار حوزه ثبتی قم به مساحت یکصد و شصت و نه مترو نود و شش سانتی متر مربع به آدرس: قم، جمکران پنج امامزاده کوچه 10 فرعی 2 پلاک 3 که آگهی می‌گردد.

آگهی نوبتی اصلاحی:
املاکی که آگهی نوبتی آنها اشتباهاً انتشار یافته و به دستور اداری تجدید می‌گردد.

ردیف
پلاک ثبتی
توضیحات
۱
3298/1 اصلی
آقایان محمد و داود و حسین و جواد همگی عسکری زاده فرزندان ابراهیم نسبت هریک نسبت به 53/33 سهم مشاع از 240 سهم شش دانگ و خانم فاطمه عسکری زاده فرزند ابراهیم به میزان 26/68 سهم مشاع از 240 سهم شش دانگ پلاک ثبتی یک فرعی از سه هزارو دویست و نود و هشت اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم به مساحت چهل و یک مترو پنجاه و هفت سانتی متر مربع به آدرس قم چهل و پنج متری عمار یاسر میدان میر کوچه شهید علی عسکری زاده پلاک 10 که آگهی می‌گردد.
۲
10886/13 اصلی
علی محمد ترکمنی فرزند عباس شش دانگ یک باب ساختمان به پلاک ثبتی سیزده فرعی از ده هزار و هشتصد و هشتاد و شش اصلی واقع در بخش یک حوزه ثبتی قم (طبق رأی هیات نظارت به شماره 366 - 83/07/09 پلاک ثبتی 11446 اصلی به 10886 اصلی اصلاح گردیده است) به مساحت دویست و سی و سه مترو هفتاد و چهار سانتی متر مربع به آدرس: قم، 30 متری عطاران انتهای کوچه 1، پلاک 7 که آگهی می‌گردد.

لذا به موجب ماده 16 قانون ثبت اسناد و املاک چنانچه اشخاص نسبت به املاک ذکر شده در این آگهی واخواهی داشته باشند باید از تاریخ اولین نوبت انتشار این آگهی (ردیف الف) تا مدت 90 روز و آنهایی که طبق آرای هیئت نظارت و دستور اداری تجدید آگهی شده (ردیف ب) به مدت 30 روز دادخواست خود را با اخذ رسید به این اداره تسلیم نمایند همچنین طبق ماده 17 قانون مذکور در صورتی که قبل از انتشار این آگهی دعوایی اقامه شده باشد طرف دعوی یا متقاضی ثبت باید گواهی دادگاه مشعر به جریان دعوی را ظرف مدت مرقومتسلیم نمایند اعتراضات یا گواهی طرح دعوی که بعد از مدت مرقوم واصل شده باشد بلااثر است و طبق قسمت اخیر ماده 16 قانون ثبت و تبصره ماده 17 رفتار خواهد شد جمعاً به موجب تبصره 2 ماده واحده مصوب 1373/02/15 اعتراض به تقاضای ثبت موضوع ماده 16 قانون ثبت می‌بایست توسط معترض ظرف مدت یک ماه از تاریخ تسلیم اعتراض به این اداره با تقدیم دادخواست به مرجع ذیصلاح قضایی پذیرد. ضمناً طبق ماده 56 آیین نامه قانون ثبت حقوق ارتفاقی در موقع تحدید حدود در صورت مجلس تحدیدی قید خواهد شد این آگهی نسبت به ردیف الف در 2 نوبت به فاصله 30 روز و نسبت به ردیف ب در یک نوبت چاپ و منتشر می‌شود.

تاریخ انتشار نوبت اول: سه‌شنبه 1403/08/01
تاریخ انتشار نوبت دوم: پنج‌شنبه 1403/09/01

مهدی زارع شحنه، رئیس ثبت اسناد منطقه یک قم

شناسه آگهی: 1810864

  • نویسنده :
  • منبع :