19 دی آنلاین: رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات و شاخص های بودجه ۱۴۰۴ در سطح یک در حال بررسی است و پیش بینی می شود که روز سه شنبه هفته جاری در صحن بررسی می شود.
غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: پس از بررسی کلیات بودجه در صحن به رای گذاشته می شود و در صورتی که رای اورد مجدد به کمیسیون تلفیق می آید و حدود یک ماه بررسی نهایی روی آن انجام خواهیم داد و دوباره برای تصویب نهایی در صحن بررسی و به رای گذاشته می شود.
چنانچه کلیات توسط نمایندگان به تصویب رسید، لایحه به کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق برای بررسی جزییات بخش اول آن ارجاع می‌شود.
وی گفت: آنچه مورد تاکید نمایندگان و کمیسیون تلفیق خواهد بود بررسی مسایل مهم کشور به ویژه در حوزه ناترازی انرژی و بازرگانی است که ما هم در بررسی شاخص ها روی این مسایل تاکید خواهیم داشت.
رئیس کمیسیون بوجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در تنظیم بودجه سال آینده ضمن تاکید بر شفافیت منابع و مصارف واقعی جامعه را در نظر خواهیم گرفت. البته شاید این تصمیم ها هم به مذاق برخی ها خوش نیاید اما آن چیزی که برای ما و مردم مهم است و دولت نیز روی آن تاکید دارد این است که باید ملت از قوانین و نحوه تنظیم بودجه و منابع آن بهره مند شوند.

  • نویسنده :
  • منبع :