19 دی آنلاین: دادستان کل کشور ضمن محکوم کردن حمله نظامی اسرائیل به ایران، دستورهای لازم را نسبت به شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل جنایت حادثه شهرستان تفتان و برخورد قاطعانه صادر کرد.
به گزارش دادستانی کل کشور، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد آمده است: اکنون که رژیم کودک کش و جعلی صهیونیسم، در سراشیبی اضمحلال قرار گرفته، تروریست‌های مزدور و اجیر شده، همزمان با تعدی آن رژیم به برخی از نقاط میهن عزیزمان، دست به جنایت زده و تعدادی از حافظان امنیت که ستون امنیت کشورند را ناجوانمردانه در حوزه شهرستان تفتان بشهادت رساندند.
وی در این پیام تصریح کرد: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت و گرامیداشت یاد شهدا و تسلیت به خانواده محترمشان، از دادستان مرکز استان غیرتمند سیستان و بلوچستان می‌خواهم با تعیین بازپرس ویژه و با جلب همکاری مردم خونگرم منطقه و نیروهای انتظامی، نظامی و اطلاعاتی، نسبت به شناسایی، دستگیری و مجازات آمرین، مباشرین و معاونین این جنایت، با جدیت و قاطعیت اقدام و نتیجه به دادستانی کل کشور گزارش شود.
دادستان کل کشور افزود: تروریست‌های زبون و اجاره‌ای باید از سرنوشت گروهک منافقین عبرت بگیرند و بیش از این درخدمت بیگانگان نمانند و به مردم خود خیانت نکنند و مطمئن باشند به حول و قوه الهی، و به زودی بسزای اعمال ننگین خود خواهند رسید و انتقام خون شهیدان از آنان گرفته خواهد.
گفتنی است؛ مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور روز شنبه پنج آبان در اطلاعیه‌ای از شهادت ناجوانمردانه ۱۰ نفر از کارکنان ۲ واحد گشتِ پاسگاه انتظامی گوهرکوهِ شهرستان تفتان خبر داد.

  • نویسنده :
  • منبع :