19 دی: سخنگوی دولت با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ، گفت : دولت تمام تلاش خود را برای دفاع از عزت و هویت ایران اسلامی در برابر جنگ اقتصادی دشمن به کار گرفته و از این شرایط سخت به سلامت عبور خواهد کرد.

علی ربیعی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از یک طرح اشتغالزای روستایی شهرستان تنکابن افزود: دشمنان تلاش دارند تا با توطئه های گوناگون روحیه تلاش و امیدواری را در جامعه کاهش دهند، اما برای کاستن از مشکلات باید نسبت به آینده امیدوار بود و با تلاش زیاد در جهت رفع کمبود ها و کاستی ها گام برداشت.

وی اظهار داشت: برخی افراد در داخل کشور به خاطر برخی مقاصد سیاسی همسو با دشمن شده اند و بر طبل ناامیدی می کوبند و اعلام می کنند که دولت از شرایط سخت زندگی مردم بی خبر است در حالی که دولت رنج و سختی مردم را در شرایط فعلی اقتصادی کاملا درک می کند و نسبت به آن آگاه است.

ربیعی با بیان اینکه توسعه در حوزه اشتغال های خرد باعث تقویت اقتصاد خانواده ها می شود، خاطرنشان کرد: دولت در این سال ها تلاش های زیادی انجام داده و پروژه های زیادی را به بهره برداری رسانده تا کام بسیاری از خانواده ها بیش از پیش شیرین گردد.

وی افزود: بزرگ ترین رنج جامعه امروز ایران پولدار شدن بدون زحمت برخی افراد است که بدون آنکه نان روی سفره مردم بگذارند برای خود ثروت اندوزی کرده اند.

سخنگوی دولت افزود: باید از کارآفرینانی که در این شرایط سخت فعال هستند و در برابر مشکلات ایستادگی می کنند بیش از پیش قدردانی نمود.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا